Planer og tilbakemeldinger

Da er dagens julekake lagt i kakeboks og jeg kan slappe av litt. Selvom jeg egentlig bare har lyst til å begynne på en ny julekake så kan det være lurt å ta en pause inni mellom også. Jeg har ikke hatt så mye tid til å gjøre så mye annet i dag, men jeg og samboeren min har hvertfall sett litt på tv og dagens middag er spist. Også er pappa sin julegave pakket og klar til sending. Det er litt vanskelig å dra til han når han bor på andre siden av Norge, men julegave må han jo få uansett. Så den blir sendt om litt. Nå er den hvertfall klar. Så da er det ute av veien. Godt med alt som er gjort.

Også kommer jeg med en skikkelig kjip nyhet. Den kransen jeg skulle henge på døra gikk i gulvet i dag. Limet hadde løsnet på konglene så den falt fra hverandre. Heldigvis gikk det bra med figuren jeg hadde inni der. Så nå gir jeg opp. Den har gått i gulvet to ganger nå så da får jeg heller henge den andre på døra også får jeg henge opp noe annet på veggen der peisen står. Nå gir jeg opp. Jeg satt i stua og hørte den gikk i gulvet. Ikke orket jeg å se heller så den ble bare liggende der. Jeg viste nøyaktig hva som hadde skjedd. Nå vet jeg hvertfall at kongler ikke er så veldig bra sammen med smeltelim og hvertfall ikke når de skal henge på veggen. De går fint til å ha på gravene, men jeg tror nok det blir halmkrans til å henge opp. Det var veldig kjedelig, men sånn er det. Ting kan falle fra hverandre, gå i gulvet og bli ødelagt. Man vet aldri. For denne kransen har jo hengt oppe i noen dager nå, men plutselig ville den ikke noe mer. Så nå får det bare være også får jeg finne på noe annet. Det var uansett veldig gøy å lage så helt bortkastet var det jo ikke.

Over til noe helt annet. Jeg har jo bakt en del og jeg sa jo her om dagen at det begynner å bli lite kakebokser, men jeg har faktisk klart å få plass til 3 slag i en boks og ennå er det plass til et slag til. Dette er jo av de små julekakene så det er en del av hver av dem også. Jeg trodde ikke det ville gå så bra med plassen. Det betyr jo faktisk at jeg kan ha minimum 2 slag i hver kakeboks. Og med de kakeboksene jeg har igjen og de som kommer (forhåpentligvis snart) så er jo det en del kaker jeg kan bake. I tillegg blir det jo andre ting jeg skal lage så jeg kan faktisk holde på en god stund fremover hvis jeg baker 1 slag hver dag. Det kommer til å bli noen veldig flotte kakefat til jul hvertfall. Jeg gleder meg veldig til å se hvordan det blir med alle disse julekakene sammen.

Så har jeg tenkt litt på neste års planer for bloggen. Jeg lurer litt på om jeg skal legge enda mer jobb inn i bloggen. Ja, det er jo faktisk noe av det beste jeg vet. Kunne blogge for dere har hjulpet meg utrolig masse. Jeg har også fått høre at bloggen min har hjulpet andre både når det kommer til det psykiske, men også andre ting som oppskriftene og hobbyer. Jeg deler jo mye forskjellig og jeg har fortsatt lyst til å gjøre det, men jeg vil at det skal være helt perfekt for dere lesere. Så jeg driver allerede nå å planlegger hvordan jeg vil å bloggen min skal være. En forbedring kanskje. Jeg håper hvertfall dere vil like hva jeg har planer for, men aller først er det alle planene for desember som gjelder. Det blir veldig gøy å begynner på desember og fortsette med all bakingen og andre ting jeg har planer om. Også er jeg så heldig å ha dere til å følge meg igjennom den aller siste måneden av 2020. Det har vært et tøft år, men la oss virkelig nyte denne siste måneden sammen (hver for oss) og gjøre mye gøy her på bloggen. Ikke mange dagene igjen så begynner vi å telle ned til julaften. Jeg tror det kommer til å bli en fantastisk tid for meg og bloggen. Også håper jeg det blir minst like fantastisk for dere lesere.

Også må jeg bare takke for så mye gode tilbakemeldinger fra dere. Det setter jeg så utrolig pris på. Både på DM på facebook, i kommentarfeltet her på bloggen og på bloggen sin facebookside som du kan klikke deg inn på HER. Dere gjør det virkelig så gøy å blogge. Jeg elsker det fra før av, men tilbakemeldingene fra dere er helt spesielle. Så her er en stor takk til alle dere som har tatt kontakt med meg og fortalt at denne bloggen har vært til hjelp eller bare har kommet med gode ord. Så glad for at jeg har så herlige følgere. Dere er best!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg