Planer for søndagen

Jeg har ennå ikke fått kommet meg i seng, men jeg tenkte jeg snart skulle gjøre det. Kanskje jeg ikke sover bort hele dagen. Vel, man vet aldri, men jeg håper hvertfall jeg slipper det. For i morgen har jeg lyst til å få gjort litt igjen. Lørdagen gikk faktisk ganske greit og jeg tror jeg kan få en ganske god søndag også. Så jeg tenkte kanskje jeg skulle få lagt sammen det som har hengt til tørk et par dager nå. Og så har jeg lyst til å få bakt litt. Det er noen ting jeg har veldig lyst til å prøve ut og jeg håper jeg orker å gjøre det i dag. Så klart blir det etter litt søvn. Jeg har litt problemer med å finne nok energi til det jeg har lyst til, men forhåpentligvis blir det lettere i dag.

Nå har jeg slappet av mye og sovet ekstremt mye i det siste. Derfor tenker jeg det må være mulighet for meg å komme i gang med noe igjen. Utenom det så håper jeg temperaturen i leiligheten kan synke litt. Jeg satt på litt varme i gangen og på badet fordi det begynte å bli litt kaldt inne, men nå er det som å være inne i en badstue. Finnes ikke noe mellomting. Helt ærlig er det best å ha det varmt, men jeg tror jeg foretrekker å ha det litt kaldt, hvertfall når jeg skal bake. For når jeg begynner å bruke ovnen så er det ikke mulig å sette seg ned for å slappe av engang. Jeg må bare ut for å kjøle meg ned. Så ille blir det. Veldig flott at leiligheten holder så godt på varmen, men ikke når man er glad i å bake.

Nå har jeg hvertfall skrudd av all varmen i leiligheten og håper det hjelper etterhvert. Jeg kan jo ikke tenne lys eller bruke ovnen for mye uten at det blir alt for varmt. Så jeg venter egentlig på denne litt kaldere høsten. Aldri hadde jeg trodd at jeg kom til å si det, men nå er jeg helt slått ut av varmen og det har jeg ikke tid til. Kanskje det er derfor jeg har sovet så mye og ikke hatt noe særlig ork til å gjøre noe. Jeg får vel bare drikke masse vann og spise bedre. De siste dagene har jeg virkelig ikke vært flink til noe som helst. Ja, alt henger vel sammen.

Jeg har hvertfall tenkt til å få meg godt med søvn nå og så får vi se når jeg våkner igjen, hva som skjer i løpet av dagen. Planen er hvertfall å drikke mye vann, få i meg frokost, brette sammen de rene klærne og forhåpentligvis bakt noe om det ikke er for varmt her. Så da får jeg vel prøve å sove da. Jeg har pusset tennene og er egentlig ganske trøtt nå. Ikke bare trøtt, men også veldig sliten i kroppen. Derfor skal det bli godt å krype oppi senga og under dyna.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

2 kommentarer
    1. Det er uvær ute og mange sover nok det meste av dagen. Skal en liten tur til Kongsberg i løpet av dagen. Tar toget for jeg har en kaffeavtale med en kompis på en kafe som ligger like ved stasjonen. Er mye vann ute men det skal bli bedre vær til uka. Sjekker yr.no hver dag utover. Været er viktig og skifter fort lokalt. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg