Planer for november

Som regel lager jeg ikke planer for dagene/ukene/månedene som kommer, men siden det er måneden før advent og jul så har jeg noen planer. Så jeg tenkte at jeg kunne lage et lite innlegg om hva jeg faktisk har å gjøre før desember ringer inn julen. Dere som har fulgt med på mine innkjøp vet jo at jeg har noen prosjekter som må gjøre. Så la oss ta en titt på hva november skal bli fylt med.

  • Julekuler: Jeg har jo kjøpt ganske mange nye julekuler som må males. Nå har jeg jo allerede begynt å vidt med en pakke, men det er en god del mer å gjøre enn de som er i denne ene boksen. Det kan jo ta en stund, men det er noe som må være ferdig i løpet av november. Forhåpentligvis kommer jeg i gang med å male flere snart. Tiden går ganske fort og før man vet ord av det så er det desember.
  •  Rydde bort halloween: Jeg har jo sagt at alle dekorasjonene til halloween skal pakkes i en kasse i dag. Nå er det jo november så da er jo det en del av planene for november. Jeg må pakke bort alt av gresskar. Også har jeg jo 2 lykter ute som skal kastes sammen med gresskarpynten inne (de ekte gresskarene). Det er altså det som skjer i dag.
  •  Rydde klart til julepynt: Og siden vi er inne på å rydde bort ting så må jeg rydde vekk en del pynt for å få plass til julepynten i desember. Så i slutten av denne måneden så skal hele den lange benken ryddes. Det skal ikke stå noe annet enn hyllen jeg lagde som er formet som en kiste. Alt annet skal vekk. I tillegg skal jeg rydde bort noen ting fra den lille benken, der fatet med gresskarene står nå.
  •  Pappesker: Jeg har noen pappesker fra Kolonial som må kappes opp slik at de ikke tar så mye plass. Mest sannsynlig blir det bare satt inn i boden for det er ikke ofte dem kommer å henter papp og det er ekstremt mye pappemballasje på ting man kjøper så jeg får aldri kastet andre ting i søpla. Forhåpentligvis kan vi bli kvitt det på en eller annen måte, men i mellomtiden får det gå inn i boden.
  •  Rent og ryddig: Siden det kommer en veldig spesiell høytid så må det jo være rent og ryddig. Så det kommer til å bli mye rydding, vasking av klær, tørke støv og alt det der sånn at det ser kjempe fint ut her til jul. Da mener jeg at alt som plager meg som står fremme skal bort. Hyller skal ryddes i og kjøkkenet skal være strøkent fra topp til tå. Egentlig hele leiligheten.
  •  Lage handleliste: Er det noe vi virkelig trenger når julen kommer så er det en handleliste. Da mener jeg ikke en vanlig handleliste, men en med alt vi trenger for en perfekt jul. Ribbe, pinnekjøtt, kalkun og alt til baking. Jeg skal sjekke hvor mye alt kommer på og passe på at vi har nok penger til alt sammen. Det kommer til å bli en lang handlelapp. Jammen bra MENY leverer på døra.

I tillegg til alt dette så er jeg alltid på utkikk etter nye prosjekter og idèer fra Pintrest og andre steder. Det er alltid gøy å ha litt å finne på. Dette kommer så klart etter at jeg har gjort det jeg MÅ gjøre, men det blir nok mye gøy som fyller denne bloggen i november. Også er det jo bursdagen min den 20. november så jeg må jo finne på noe koselig. Ikke rundt tall (ennå), men det er jo fortsatt koselig å bake kake, lage noe godt til middag og gjøre ting jeg syns er gøy (f.eks spille brettspill og se film).

Hva er dine planer for november?

Følg bloggen på Facebook: HER

Instagram hobby: HER

Instagram goth: HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg