Planer for kvelden/natten

Da har jeg fått i meg litt frokost/middag og er klar for å jobbe litt før jeg skal slappe av med en film. Egentlig har jeg bare lyst til å gå å legge meg igjen, men jeg vet at hvis jeg gjør det nå så kommer jeg bare til å føle meg enda mer sliten enn jeg allerede gjør. Merkelig det der altså, men det hjalp hvertfall å  få i seg litt mat. Det er jo en god stund siden jeg spiste nå. I tillegg sliter jeg veldig med å finne matlyst. Jeg spiser, men jeg vet aldri hva jeg har lyst på og jeg føler meg nesten aldri sulten. Det må jeg få endret på. Ellers går det egentlig ganske bra. Jeg koser meg skikkelig med å jobbe med bloggen. Den tar opp mye av tiden min når jeg først er våken og det er så fint. Når man har noe man må gjøre i løpet av dagen så er det mye enklere å finne glede. Så jeg er veldig glad for at jeg kan ha bloggen som en slags jobb. Ikke så mye å tjene på bloggen, men i det minste kan det være en erstatter for en vanlig jobb som jeg ikke klarer akkurat nå (pga. psyken og FM).

Etter å ha slappet av med film og litt sånn så tenkte jeg å få unna noe oppvask. Det er litt av en jobb på kjøkkenet igjen enda jeg har prøvd å holde det ryddig. Sånn går det altså når vi plutselig ikke har vann å bruke i over en uke. Dere kan jo selv tenke dere hvor mye oppvask det blir i løpet av en uke. Så det står å venter på meg. Derfor tenkte jeg å få tatt en del av det i natt. Det er ingenting jeg heller vil enn å få alt det der bort fra benken på kjøkkenet. Jeg er så lei av å måtte se på det, men så har jeg gjort så mye annet også går det i glemmeboka. Det er rett foran fjeset mitt, men det blir på en måte borte fra tankene mine. Da tenker jeg det er på tide å komme seg opp av sofaen og få gjort litt. Heldigvis har jeg også god hjelp fra samboeren så vi skal få ryddet og vasket kjøkkenet så fort som mulig.

Så da er altså planene klare for natten. I tillegg har jeg mye annet å gjøre, men det er heldigvis noe jeg kan gjøre sittende. Kanskje inni mellom all oppvasken. For det er en del ting jeg må ordne når det kommer til bloggen. Med andre ord er timeplanene ganske full i kveld/natt. Det er godt å ha mye å gjøre av og til også. Hvertfall når man faktisk er i form til å gjøre det. Og det beste med å ha arbeid å gjøre hjemme er at man kan ta det i sitt eget tempo. Jeg kan vaske opp litt også kan jeg sette meg ned å hvile, mens jeg jobber. En av de positive tingene ved å jobbe hjemme. da snakker jeg ikke bare om meg, men generelt. For nå er det jo mange som har hjemmekontor og det er jo ikke bare dårlig. Man må prøve å se litt lyst på det også får vi bare håpe at ting går tilbake til normalt igjen.

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg