Planer for dagen og konvolutt i posten

Så har dagen begynt for meg også. Jeg sov vist ganske lenge i dag, men det er jo egentlig bra bra for da har jeg fått hvile. Dagen i dag tenker jeg å få prøvd og gått turen rundt i nabolaget med disse ferdige julekortene. Nå nærmer det seg jo julaften med stormskritt så da må jo julekortene komme seg ut i postkassene snart. I tillegg til det har jeg lyst til å bake i dag. Så da er dagen i dag planlagt. Om jeg får gjort begge deler vet jeg ikke ennå fordi jeg nettopp har stått opp, men jeg har i allefall ikke så vondt i kroppen så jeg tror det skal gå bra.

Også hadde posten kommet da jeg våknet så samboeren min gikk ut i postkassen. Der lå det enda en konvolutt fra noen som er medlem av denne gruppen på facebook. Denne personen har jeg faktisk ikke sendt til, men jeg fikk en søt, liten kalender som hun hadde lagd selv. Det var utrolig koselig. Tusen takk! Jeg har allerede hengt den opp i stua fordi den var så søt. Bare se her.

Jeg føler meg så heldig som har fått 2 konvolutter i posten av fremmede som har tatt seg tid til å sende til meg. At jeg ble valgt til å få denne kalenderen fra henne er veldig snilt av henne. Så denne gjorde virkelig dagen min ekstra fin. Jeg kommer ikke over hvor snille mennesker kan være. Dessverre har jeg ikke mer penger sånn at jeg får sendt et julekort tilbake til henne, men jeg skal hvertfall takke henne så mye for den kalenderen jeg fikk. Det betyr så mye for meg å få noe sånt i posten. Dagene mine har vært ganske vanskelige så dette gav meg så mye glede. Jeg kan ikke beskrive det engang. Så denne gaven kommer jeg til å sitte og se på, smile av og virkelig ha glede av å ha i stua.

Så det er vist sånn man sier at hvis man gjør noe fint for andre (uten å kreve noe tilbake) så vil det skje noe fint tilbake. For når jeg nå gir ut mange julekort så er ikke det for å få noe tilbake, men for å gi noen glede i julen. Jeg har ofte tenkt at det må være noe jeg kan gjøre for å spre juleglede til noen som trenger det i julen, men ikke før i år fikk jeg den brilliante idèen at jeg kunne legge kort i postkassene til de rundt her. Det er nok noe jeg kommer til å fortsette med fordi det er veldig koselig å sitte og lage julekort til de i nabolaget. Også er det veldig fint å se at de som får julekort på facebook gruppen blir veldig glade. Kanskje de rundt her blir like glade.

Dagen i dag startet hvertfall veldig fint. Med en søt gave i postkassen til og med. Så la oss fortsette å ha en god dag også finner vi på noe koselig, men først skal jeg ha med litt mat. Jeg er så sulten nå. Nå har jeg hvertfall en plan på hva jeg kan gjøre i dag også får vi se hvor langt jeg kommer. Det blir nok ikke flere kort nå. Jeg har jo ganske mange kort allerede så det kan jo hende at det holder. Uansett kommer det flere dager og julen er jo ikke slutt ennå så det er fortsatt mye tid igjen HVIS jeg vil lage flere julekort. Vi får se hva tiden bringer…

 

 cathrineruthblogg | Facebook

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg