Planer for dagen og for oktober

Ja, da har man fått en god natt søvn (etter å ha blitt kvitt en diger edderkopp). Jeg føler meg egentlig ikke så ille, men jeg må nok ta det litt roligere i dag enn jeg har gjort de siste dagene. Er det noe jeg ikke har lyst til så er det å ligge rett ut fordi jeg har gjort for mye. Det er jo ikke sånn at jeg går å legger meg igjen, men at jeg hvertfall har det i bakhodet at jeg ikke skal gjøre for mye. Så jeg tenkte å starte med frokost også setter jeg på en klesvask. Når det er gjort så kan jeg rydde og støvsuge der stolen skal stå også få dyttet den på plass. Kanskje etter det så kan jeg ta frem malesakene og slappe av med det frem til klesvasken er ferdig. Spørsmålet er bare hva jeg skal male og på hva. Nå har jeg jo litt forskjellig å velge mellom. Vi får vel bare vente og se hva jeg velger. Resten av dagen får vi nesten bare ta som den kommer fordi jeg vet ikke hvor mye kroppen min klarer etter å ha gjort alt det andre.

Også har vi jo disse blomstene som ligger til press inni masse bøker. Disse må jo ut snart slik at de kan bli rammet inn i de nye rammene fra IKEA. De første blomstene jeg la inni bøker har jo snart ligget i 3 uker så da er hvertfall alle blomster og blader ferdige presset. Om jeg gjør dette i dag eller om jeg venter litt, har jeg ikke bestemt meg for ennå. Det er en del blomster så det er også en del jobb, men dere får hvertfall se blomstene i rammer seneste i helgen. Også får jeg se om jeg begynner på flere nå eller om jeg venter til våren. Når våren kommer så er det jo mange flotte blomster som kommer opp så jeg kommer definitivt til å presse mange, mange flere blomster neste år også. Rammene er jo ikke så dyre heller så da går det jo fint an å holde på med dette. Så har jeg også veldig lyst til å lage andre ting ut av dem, men jeg har ikke helt klart å finne ut hva. det er jo mye man kan lage, men man må jo ha så mye annet for å lage de tingene jeg har tenkt på. Kanskje når jeg har sett hvordan det er å holde på med dette og jeg har tilgang på andre type blomster at det jeg hadde planer om blir enklere å få til. Vi får se hva som skjer til neste år. Denne gangen blir det mest bilder.

Jeg har jo en del hobbyer og det krever jo sin plass. Heldigvis har jeg ganske mye oppbevaringsplass til nettopp det. Alt av scrapbooking har jeg jo en egen hylle med kasser til. Maleutstyret ligger i en kasse inne i den nye benken. Tegneutstyret ligger i skapet. Så jeg har et sted for alt. Dessverre har jeg ikke plass til alt på et sted, men sånn er det å leie en leilighet. Jeg finner det jo uansett hvor det ligger da og jeg har et ganske greit system på alle hobbytingene mine. Så lenge det er ryddig og fint så kan hobbytingene ligge litt her og der. Det gjør ingenting. Viktigste er jo at jeg faktisk har noe å finne på når det er kaldt ute. Når sommeren er her så trenger jeg jo ikke alt dette, men om vinteren er det veldig viktig for meg å ha noe å gjøre. Derfor har jeg flere hobbyer slik at jeg har litt å velge mellom.

Nå som det snart er oktober og måneden for halloween og alt skummelt så kommer det jo en del slike kreative ting, men når julen kommer så blir det juleverksted (alene) slik at jeg får lagd mye gøy og kanskje dere får noen gøyale idèer som dere kan gjøre hjemme, kanskje med barna (om dere har). Jeg har jo masse inspirasjon til både halloween og jul så jeg gleder meg masse til oktober begynner slik at jeg kan komme i gang med alt jeg har planlagt. Det er egentlig bare det jeg venter på nå og det jeg har ventet på siden starten av september. Nå er tiden snart inne og jeg kan starte med alle de morsomme og spennende tingene jeg har planlagt. For jeg har virkelig planlagt og stått på nå i september. Bare en uke igjen nå så er vi klare for spooky måned. Dette vil du ikke gå glipp av!

Følg gjerne bloggen på Facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg