Planer for dagen

Du vet det blir en rolig dag når du våkner opp med en kropp som nesten ikke klarer å komme seg ut av senga, men som jeg sa i går så var det absolutt verdt det. Uansett så går det jo an å finne på noe veldig koselig selvom man må ligge på sofaen og slappe av. Så jeg tenkte at jeg skulle lese litt i dag. Den boka jeg nå har holdt på med i snart 1 år er veldig spennende. For det er ikke det at jeg ikke vil lese, men det gjør meg veldig fort utslitt eller så har jeg rett og slett ikke tid. Så nå som jeg uansett må hvile kroppen så kan jeg jo ta frem boka og lese litt.

Utenom det så har samboeren min og jeg planlagt å spille brettspill i løpet av dagen. Det blir endelig Rick & Morty Monopol igjen. Før spilte vi det veldig mye, men så fokuserte jeg på innholdet på bloggen og da var det ikke så mye tid igjen til sånne ting. Også har vi jo brukt den tiden til å se på Lucifer. Så når jeg ikke jobber finner vi alltid på noe koselig sammen. Det er jo viktig å finne tid til hverandre og gjøre noe sammen som ikke er å spise middag f.eks. Noen ganger må man bare legge vekk alt annet og fokusere på menneskene som er viktige for deg. Så da spiller vi Monopol eller stigespill. Også har vi spilt mye UNO sammen.

Også må jeg finne på noe til middag fordi det har jeg helt glemt. Når jeg kom hjem i går så var jeg så utslitt at jeg ikke tenkte at det kommer en dag i morgen også. Og hver dag må man ha middag. Så jeg får vel sjekke frysern og håpe at vi har noe som  tiner fort.

Utenom det blir det å slappe helt av fordi jeg har fått vannblemme under foten og føttene er generelt ganske såre. Derfor er sofaen ekstra god i dag. Forhåpentligvis føler jeg meg mye bedre i morgen. Det håper jeg virkelig fordi det er mye jeg har lyst til å få gjort her hjemme.

Hva skjer hos deg i dag?

Følg bloggen på facebook HER

3 kommentarer
    1. Det er fint på Landfalltjern og fra den hytta like ved er det bra utsikt når det er ok vær. Men det er på den andre siden av byen så Hellashytta er nærmere. Var der i dag men det kom regn da jeg var der. Møtte noen folk og sikkert 6 hunder. Tror jeg skal sove litt nå. Siden skal jeg steke opp noen kjøttkaker som blir middag til tirsdag tenker jeg. Ha fortsatt en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg