Planer for dagen

I går det en ganske kjip dag for samboeren, men i dag håper jeg at solen skinner som bare det og humøret løftes. Vi kom oss igjennom gårsdagen og da er det bare å satse på at dagen i dag blir bra. Jeg våknet for ikke så lenge siden så jeg er fortsatt helt utslitt i kroppen. Det pleier å gå over, men vi får se hvordan formen min blir i løpet av formiddagen. Snart skal jeg hvertfall få i meg noe frokost for å prøve og gjøre dagen litt bedre. Å spise frokost hjelper jo kroppen å komme i gang med dagen.

Så var det planene for dagen i dag. Jeg har veldig lyst til å få gått en tur i dag. Nå har jeg jo kommet godt i gang med turer og kroppen føles jo litt bedre på grunn av det. Jeg begynte jo egentlig når jeg var utslitt også ble jeg så svimmel at jeg ble redd for å gå tur, men jeg ble svimmel etter kveldsturen også så det  må jeg bare dytte fra meg og håpe at ikke skjer i dag. Forhåpentligvis blir det enklere for hver dag som går. Gårsdagens tur var jo ganske lang så det kan jo være det, men det var også en del mennesker ute så det kan også være angsten som plutselig dukket opp. Helt ærlig så vet jeg ikke lengre. Jeg blir ikke sliten, bare svimmel. Uansett hva det er så vil jeg prøve å få gått en tur i dag også. Frykt skal ikke stå i veien for at jeg og kroppen min skal føles bedre.

I dag vil jeg altså få gått en tur og da lurer jeg litt på om jeg skal ta med meg kameraet mitt og se om jeg kan få tatt noen fine bilder samtidig. Det er et bilde jeg har hatt lyst til å ta lenge. Jeg håper det blir like fint som jeg har tenkt i hodet. Nå kan det hende at jeg glemmer å ta med meg kameraet fordi jeg glemmer sånne ting, men hvis jeg husker det så kommer det hvertfall på bloggen. Når denne turen blir vet jeg ikke, men jeg håper å få tatt turen litt tidlig på dagen sånn at det er bra lys for fotografering.

Utenom det så har jeg veldig lyst til å fortsette å male noen julekuler i dag. Jeg har jo en god del å male og det tar tid. Det har tatt så lang tid at en julekule tar nesten hele dagen. De svarte lagde jeg på 2 dager. Det krever en god del konsentrasjon (energi) og kroppen blir ganske vond av å sitte bøyd over stuebordet så det er ikke så mye jeg orker. Jeg skal nok klare å få alt ferdig i løpet av november, men det vil ta tid. Nå er jeg halvveis i første boksen og jeg har 3 bokser til med andre julekuler i tillegg. Nå er det heldigvis bare julekulene som må være ferdig i løpet av november. Resten av hobbytingene kan jeg jo holde på med når som helst. Det har ikke noe tid det må være ferdig på. Så forhåpentligvis får jeg malt ferdig en ny julekule i dag.

Resten av dagen går vel til å lage middag og se på serie. Jeg tror at når jeg har tatt en tur og malt litt så er det nok ikke mye krefter igjen i denne kroppen til å gjøre noe særlig mer, men da får jeg jo hvertfall en god del ut av dagen. Denne dagen tror jeg kommer til å bli veldig bra, men for at den skal bli bra så må man gjøre den bra. Hvis man velger å ikke gjøre noe og bare ligger i senga eller på sofaen hele dagen så blir det jo ikke er god dag. Man må selv gjøre noe for å få en god dag og gode minner å se tilbake på i slutten av dagen. Og DET er nøyaktig det jeg skal gjøre i dag.

Bloggen på Facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg