Planer for bloggen i desember

Da tenker jeg å ta kvelden. Jeg har hatt en utrolig fin dag (for det meste). Eneste som er litt kjedelig er at jeg ikke fikk bakt noe julekaker i dag. Det blir alltid så utrolig god lukt i leiligheten når jeg baker, men det er jo grenser for hvor mye jeg faktisk orker å gjøre i løpet av en dag. I det minste er kjøkkenet helt ryddig og all oppvasken er ren og kommet på plassene sine.

Nå har jeg egentlig bare sittet og regnet på hvor mye penger jeg har igjen etter regninger og hva jeg har råd til av mat og alt jeg trenger til baking. Det er jammen bra vi har en del middager i fryseren ellers ville jeg aldri hatt råd til det jeg har tenkt til å kjøpe litt senere. Og siden det er desember snart (desember har begynt når jeg får varene) så tenkte jeg at det kunne komme et innlegg om mine innkjøp på butikken fordi det er ganske mye til jul denne gangen. Så det vil komme en av dagene til uka.

Jeg vet ikke hvor mange oppskrifter det kommer frem til jeg har kjøpt inn resten av det jeg trenger, men det er hvertfall 2 oppskrifter til som står på vent nå også håper jeg det hvertfall blir en oppskrift til. Utenom det så tror jeg faktisk ikke jeg har noen oppskrifter før jeg har fått varene. Derfor er det mulig at det blir et par dager med andre ting, men det vil hvertfall bli et innlegg hver dag som har juletema.

Utenom baking så har jeg et par ting jeg kan lage hvis jeg finne lysten. Den ble litt borte da kransen for andre gang ble ødelagt, men vi får se om jeg klarer å lage noe mer julepynt snart. Det er fortsatt en del kongler igjen. Også er det jo alle disse julefilmer jeg og samboeren min skal se sammen. Der kommer det jo sikkert noen filmanbefalinger etterhvert. Det vil også komme et par innlegg med innkjøp for jeg venter på noen ting. Så ja, det er nok å skrive om på bloggen og nok å gjøre fremover.

Og ikke glem at de beste oppskriftene har ennå ikke kommet på bloggen. Det er ennå veldig mye spennende jeg skal lage. Jeg må bare vente til jeg har alt jeg trenger. Så dette vil du ikke gå glipp av. Følg gjerne bloggen på facebook HER om du ikke vil gå glipp av noen super gode oppskrifter som passer perfekt til jul.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg