Pintrest og en millioner idéer

Nå ligger jeg egentlig å prøver og sove, men frem til nå så har jeg ikke klart det. Det har gått en stund siden jeg la meg ned for å sove, men siden jeg sov så mye på dagtid så er det vist umulig å få sove nå. Så jeg har brukt litt tid på Pintrest nå og da for å ligge her og glo i taket hjelper jo ikke akkurat. Der har jeg funnet masse inspirasjon til nye prosjekter, litt annerledes prosjekter. Om jeg starter på noe sånt i år vet jeg ikke, men jeg har mange fine prosjekter å velge mellom til neste år hvis jeg har lyst til å gjøre noe helt annerledes.

I starten var jeg egentlig på utkikk etter inspirasjon til mine juleprosjekter, men så kom jeg over masse Harry Potter crafts og begynte å tenke på alle mulige ting jeg kunne lagd. Jeg lette også etter nye hobbyer og hva jeg kunne prøvd meg på som jeg aldri har gjort før. Da kom jeg jo over enda mer og min Pintrest er ganske stappet med alt mulig av hobby idéer osv. Alltid fint med nye idéer til fremtidige prosjekter, men akkurat nå var det jo egentlig jul jeg trengte inspo til. Det forstod tydeligvis ikke hjernen min. For når jeg er sliten så blir jeg veldig fort distrahert og har tankene mine all over the place. Så jeg tenkte jeg skulle prøve igjen fordi det er en del ting jeg trenger idéer til. Jeg liker ikke å gå etter et bilde og kopiere det som andre har gjort. Det jeg gjør er å ta noen små elementer fra noen bilder og lage mitt eget design ut fra disse idéene, men da trenger jeg kreative idéer som passer til det jeg skal lage og ikke alt mulig annet.

For jeg har noen ting som jeg skal lage til jul. Det eneste jeg trenger er f.eks idéer til hva slags pynt jeg kan bruke. Å komme over noe helt nytt hadde jo også vært gøy, men da måtte det vært juletema og at jeg kunne brukt ting jeg allerede har. Når det kommer til ting jeg allerede har så er det jo litt begrenset, men det skal bli en god del ting allikevel. Som sagt har jeg planlagt en del allerede.

Nå tenker jeg å sitte litt til og se på Pintrest før jeg igjen prøver å sove. Forhåpentligvis vil det bli en litt bedre dag i morgen (senere i dag).

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg