Photoshoot

Det har alltid vært viktig for meg å kunne uttrykke meg igjennom min klesstil. Uten den var det som om noe av meg var borte. Svarte klær er den jeg er og det føles godt å kunne være meg igjen. Det betyr ikke at jeg er trist hele tiden og ikke kan føle glede. Det er faktisk stikk motsatt, men det er noe ved den gothiske stilen som får meg til å føle meg 100% meg selv. Moren min ville nok heller sett litt mer farger i klesstilen min, men det er ikke den jeg er. Man må kle seg slik man liker og ikke la andre bestemme. Nå er jeg gammel nok til å forstå at dette er min kropp og jeg kler den som jeg vil. Skal jeg være helt ærlig har jeg aldri likt fargerike klær. Det var virkelig på tide å vise hvem jeg er. Så i går gikk jeg og søstern ut for å ta et par bilder som jeg ønsker å vise dere nå.

Disse bildene ble jeg veldig fornøyd med. Med litt redigering ble dem bra.

Jeg hadde tenkt til å ta en photoshoot med en utrolig fin kjole jeg ikke har brukt på mange år, men så prøvde jeg den i går og fant ut at den var alt for trang over brystet. Dette har vært favorittkjolen min i mange år, men jeg har aldri fått muligheten til å tatt bilder i den. Nå som den er for liten så blir dette heller ikke noe av. Jeg syns jo det er veldig trist, men det er ikke så mye man får gjort med det gitt. Det er vel på tide å ta farvel med denne kjolen.

Jeg har jo mange andre fine kjoler, men ingenting som kan måle seg med den.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg