Påskeinteriør inspirasjon

Jeg er jo veldig opptatt av pynt, men aldri hatt noe stor interesse av å pynte opp til påske. Ikke før jeg fikk se alle de flotte dekorasjonene det var å få tak i på Temu. Så jeg har kjøpt noe nå og da. Til slutt var det nok til å pynte opp litt hjemme. Nå er ikke jeg hjemme for tiden, men jeg hadde jo lyst til å pynte litt når jeg først hadde kjøpt det. Så jeg pyntet opp til påske 1. Mars. Dette var mest for å vise dere og kanskje gi dere litt inspirasjon til påskepynt. Vi er jo ganske glad i høytider på denne bloggen. Så her kommer et bildedryss av hvordan det ser ut hjemme hos meg til påske.

Gangen oppe:

Runde hylla på veggen:

Vinduskarmene:

Benk:

Sofaen:

Som dere kan se så har jeg veldig lite påskepynt i forhold til halloween/jul. Det har som sagt ikke vært så viktig for meg å pynte opp til påske før. Jeg kommer definitivt til å utvide samlingen nå som jeg har begynt, for det er jo koselig. Også syns jeg det er fint å bytte ut pynten nå og da. Ikke se på det samme året rundt. Nå har jeg jo matchende putetrekk til så å si alle anledninger. Jeg syns bare det å bytte putetrekk og tepper i sofaen hjelper mye. For selvom man har det liggende i boden eller noe sånt, er det som om det blir helt nytt når man bytter om. Så hvis du ønsker litt endringer i hjemme, er dette absolutt å anbefale.

Det har vært veldig gøy å finne påskepynt på Temu. Jeg brukte lang tid på å bestemme meg. Spesielt når det kom til putetrekk. Alt må jo matche. Om putene som er i sofaen ikke matcher med hverandre, kan dem ikke stå sammen. Interiør og detaljer har blitt en hobby og det gjør meg glad å holde på med. Også er det ekstra moro når jeg kan dele litt inspirasjon med dere, så det kommer jeg til å fortsette med.

Om du ikke vil gå glipp av noe interiørinspo eller annet spennende som skjer på bloggen, bør du følge bloggen på Facebook HER og Instagram HER for ennå mer spennende innhold. Masse innhold blir lagt ut på story (de små bildene øverst på Instagram.). Sjekk høydepunktet på profilen min om du har gått glipp av noe.

2 kommentarer
      1. Aw tusen takk. ❤️ Aldri vært noe glad i påskepynt, men nå har det jo kommet så mye nytt og da fant jeg noe jeg virkleig likte. ❤️ Da ble det gøy med påskepynt også. 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg