Pakket og klart

I går satt jeg å pakket alle julekortene. Det ble 88 kort. Og så var det å skrive på alle sammen. Det tok jo en god stund. Til slutt måtte jeg jo stemple på snoopy julestempelet mitt og nå er de klare til å havne i noens postkasse. Det har vært veldig koselig, men samtidig er jeg glad for å være ferdig for i år. Jeg har jo lagd nærmere 200 julekort til sammen så da får jeg gledet mange mennesker. Og på bildet under her kan du se de siste kortene jeg har drevet å lagd, ferdig pakket inn.

Ja, da ble jeg faktisk ferdig med alle julekortene før jeg skulle dra for det er i morgen. Så i dag tenkte jeg å ta turen ut og få gitt resten av nabolaget kort og så blir resten med meg. Det blir nok en god del kort å dele ut når jeg og venninna mi drar for jeg har ikke så veldig mange postkasser igjen rundt her.

Så det var altså hva som skjedde her i går og i natt. Jeg har som vanlig ikke fått noe søvn om natta så da får jeg vel prøve å få et par timer på øyet før venninna mi kommer. For dagen i dag har vi jo store planer. Da er det best å være opplagt og uthvilt.

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg