pakker i posten

Som regel pleier jeg ikke å kjøpe stort til meg selv, men da jeg fikk min første lønning så tenkte jeg å unne meg et par ting. Jeg bruker mye tid på kjøkkenet og syns det er utrolig moro å bake, lage mat og generelt styre på kjøkkenet. Så jeg kike litt på nettet og fant noen veldig fine silikonformer. Jeg tenkte med en gang at jeg bare måtte ha dem for de var så søte. Vi hadde grei økonomi og jeg hadde derfor råd til å unne meg litt til meg selv. Jeg har kikket en god del på silikonformer til baking og konfekt før, men jeg har aldri hatt råd. I dag kom det 2 av de jeg har kjøpt og jeg er veldig fornøyd med størrelsen og kvaliteten.  Det kommer vel flere i løpet av kort tid for når jeg har råd og det er såpass billig som det var så kjøpte jeg jo litt forskjellig. Nå er det jo sånn at når man handler fra Ebay, Wish og slikt så kommer dem jo fra forskjellige forhandlere og derfor kommer de ikke alltid likt selv om man kjøper de samme dag. Jeg tror jeg har kjøpt til sammen 7-8 forskjellige så det er jo enda noen som ikke har kommet. De jeg har fått er hvertfall bilde av under her.


Her er da en form til å lage sjokoladeplater. Jeg har ønsket å kjøpe en sånn veldig lenge nå og endelig hadde jeg råd. Venninna mi som var her og lagde konfekt sammen med meg i går har en form til å lage sånne plater. Jeg fikk en hjemmelagd sjokoladeplate for noen år tilbake og har hatt lyst på en sånn form helt siden da. Grunnen til at jeg kjøper silikon og ikke plastikk som venninna mi har er fordi jeg syns det er mye enklere å ta ut av silikonformer.


Denne syns jeg var veldig morsom og søt. her fins det jo uendelige bruksområder. Den er ikke for stor så det passer jo perfekt for meg som ikke har 10-20 gjester om gangen. Jeg syns derfor størrelsen på denne passet perfekt. Her kan jeg lage gelè, sjokoladepudding eller en kake uten at det blir for mye. I tillegg gir dem jo litt mer ut av seg enn bare en vanlig kakeform så dette kjøpet er jeg veldig fornøyd med. Det beste ved silikonformer er at jeg får dem i min favorittfarge, ROSA! Jeg elsker rosa!! Ganske mye av kjøkkenutstyret mitt er nettopp rosa fordi jeg syns det er koseligere med farger enn f.eks svart. Så om det går ann å få ting i rosa så kjøper jeg i rosa. Nå er det jeg som er mest på kjøkkenet og da syns jeg det er helt okay å ha det jeg liker best så kan han ha verktøyet sitt i sin favorittfarge. Det er jo ikke sånn at jeg har alt mulig i rosa, men det er jaggu ikke lang unna. clas ohlson har jo mye kjøkkenutstyr i rosa. Jeg har bl.a brødrister, muffinsmaker og slikkepott derifra. Alt dette er jo da rosa. Jeg velger ikke svart eller hvit brødrister om jeg kan få den i en fancy farge! Også er jeg jo ganske heldig som har en grei gubbe som ikke bryr seg. Jeg syns jo vi kvinner som holder til på kjøkkenet skal få velge farge på ting vi bruker, men det er nå min mening.

Jeg gleder meg til å vise dere resten av det jeg har bestilt fra nettet. Om du ønsker å få tak i noe av det jeg har kjøpt så kan du få det på Wish.

Hva syns du om formene?
Bruker du silikonformer? vis ikke, hva bruker du?

2 kommentarer
    1. Formene var Fine, hunden søt 😊Har noen silikon former, men var litt uheldig med å bake i den. Får prøve igjen, øvelse gir mester 😁😁

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg