Pakken min kom i dag

Når samboeren min kom hjem så hadde han med seg pakken jeg bestilte fra utlandet. Det mangler noe fra bestillingen siden den var delt opp i 2, men dere skal få se det som kom i denne pakken. Utenom klærne for jeg vil ikke ta på meg nye klær uten å ha dusjet og jeg orker ikke styre med noe sånt nå. Så da blir det kun teppet og små potter som ikke ble blomsterpotter for å si det sånn.

Første jeg vil vise dere er det som egentlig skulle være blomsterpotter. Jeg trodde de kom til å være litt større sånn at jeg kunne hatt små orkidéer oppi dem, men så ble de brukt på kommoden i stedenfor og jeg må si at det var utrolig fint. Før jeg fikk disse så hadde jeg kostene mine oppi en metallboks. Disse var så mye finere å bruke. Den andre er jeg ikke helt sikker på hva jeg skal bruke til, men jeg finner det vel ut. Hvis ikke dere har noen forslag da. Uansett så er de jo fine bare til å pynte opp med også. Jeg trenger jo ikke å bruke begge to hvis jeg ikke må. Det ble utrolig fint når jeg fikk dem på plass inne på soverommet.

Også har jeg klart å holde det ganske ryddig og fint. Jeg bruker jo så klart tingene innpå der. Parfyme, eye line, mascara og ansiktsmaske er jo noe jeg bruker mye av. Allikevel har jeg klart å holde de på plassen sin og det er jeg veldig stolt av.

Jeg fikk ikke bare disse i pakken, men også et gulvteppe som jeg syns var utrolig søtt. Da jeg først så det på bildet så måtte jeg bare ha det og jeg viste nøyaktig hvor det skulle ligge. Under her kan dere se bilde av det nye gulvteppet våres.

Dette gulvteppet er bare så utrolig søtt. Og grunnen til at bordet står så langt inn er fordi jeg syns det så veldig rart ut når det stod litt ut fra veggen og det ikke var noe stol ved siden av. Stolen har vi nemlig flyttet frem til bordet sånn at samboeren min kan sitte der når vi spiller eller spiser. Kanskje jeg må kjøpe en ny stol, kanskje en litt smalere med puff til. Frem til da får gulvteppet og bordet stå sånn som det står. Tror jeg… plutselig så ombestemmer jeg meg. Vel, teppet er hvertfall veldig fint. Så har jeg fått meg to pusekatter som verken klorer eller tygger på ledninger OG de er supermyke.

Hadde vi hatt et større og penere bad så hadde jeg nok valgt å hatt det der i stedenfor, men nå er det et stueteppe. Det var jo bilde av et soverom der jeg kjøpte teppet så det kan vel egentlig være fint overalt. Det er bare det at under dette lille bordet så er det minst sannsynlig at det blir møkkete. Det var alt for nå, men det skal komme mer så jeg får gå ned og snakke med hun på posten.

I mellomtiden skal jeg prøve å finne shortser og litt sånn på Nelly. Så blir det faktisk første gangen jeg prøver å ta bussen og inn på posten alene siden jeg flyttet hit. Det går sikkert helt fint. Jeg får tenke på pakken som ligger å venter på meg, men først litt nettshopping. Skal jeg kjøpe bikini? Kommer jeg til å gå i den bikinien? Hm… kanskje hvis jeg finner en veldig fin bikini at jeg kjøper den. Så får jeg jobbe med meg selv og håpe at jeg klarer å gå i bikini selvom det er det verste jeg vet. Vi får vel bare se hvordan det går, men jeg tror jeg kjøper en bikini.

1 kommentar
    1. Hva med badedrakt? Det finnes så mange fine for tiden 😀
      Så fine ting du har bestilt, veldig din stil (utfra hva du har lagt ut på bloggen ihvertfall) 🙂 Bare så synd med den tollen man må betale på varer fra utlandet.. :/

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg