Pakke på døra

Da ble det jaggu en tidlig morgen på meg. Det er ikke dårlig. Jeg fikk faktisk lagt meg “tidlig”. Det var hvertfall tidlig for meg. Jeg har jo ligget våken til kl. 05:00 i mange, mange dager. Det var veldig godt å komme seg opp av senga tidlig og kjenne at kroppen er sånn passe uthvilt hvertfall.

I dag startet været litt kjøligere enn vanlig. Kanskje det blir litt mindre varmt i dag. Det kjennes hvertfall sånn. I tillegg er luften frisk og kjølig. Så utrolig deilig temperatur, både inne og ute.

Men det var ikke ret jeg tenkte jeg skulle snakke om. I går snakket jeg nemlig om at jeg venter en pakke om ikke så lenge og den ble levert på dørmatta mi her i morges.

Mange av dere lurer sikkert på hva som er inni, men dette får bli en liten hemmelighet frem til den dagen jeg skal reise. Jeg kan si såpass at det er en kjole og et belte for det har jeg jo alt fortalt, men bilde må dere nok vente litt med. Jeg har prøvd kjolen med belte og det ble så utrolig fint sammen. Jeg gleder meg til å vise dere og kunne bruke det. Så utrolig fornøyd med dette kjøpet. Det satt rett og slett perfekt.

Når det kommer til å kjøpe litt dyre klær på nettet så er jeg litt skeptisk fordi jeg er redd for at ting ikke skal passe. Det jeg har fått av klær til nå har faktisk passet. Så jeg er nesten helt sikker på størrelsene og fasongene på klærne. Hva som faktisk passer meg og vil se bra ut på min kropp. Jeg ville for eksempel aldri kjøpt en kjole som var stram over brystet og løs resten fordi da hadde jeg sett ganske mye større ut enn det jeg er. En kjole som sitter etter halvveis ned på magen og litt løs nedover derimot vil se bedre ut. Det er det som gjør den kjolen så fin. Den sitter akkurat slik jeg liker den og med belte så ble det helt perfekt. Så dette antrekket gleder jeg meg veldig til å bruke.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg