Pakke i postkassa

I dag var samboeren min en liten tur i postkassa og der var det en pakke til meg. Disse tingene har jeg ventet en god stund på og jeg ble veldig glad da jeg åpnet den. Ikke at jeg ikke viste hva det var. Hele pakken luktet jo incense. For jeg har kjøpt mange røkelsespinner eller som jeg liker så si, incense. Så her har jeg sittet å luktet meg igjennom 10 pakker med incense. til slutt luktet ikke nesa mi stort annet enn såpe. Det er nemlig en av disse som lukter ekstremt såpe. Hvis jeg ikke husker feil så er det Violet.

Dere lurer kanskje på hvor jeg har kjøpt disse fra og det skal jeg så klart fortelle dere. For jeg var faktisk på utkikk etter incense, men jeg ville ikke bruke masse penger på det. Så kom jeg over en side som jeg har kikke på før (for klær osv.) som hadde et bredt utvalg av billige pakker med incense. Siden jeg har vært på utkikk etter slike og hadde lyst til å prøve ut mange forskjellige så kjøpte jeg liksågodt 10 forskjellige lukter.

Nettbutikken jeg handlet fra heter Angel Clothing og er en side for alternativ stil. Om du syns dette høres spennende ut og vil se mer av hva de faktisk har så kan du klikke deg inn HER. (ikke sponset)

Men la oss nå se hva jeg har kjøpt fra Angel Clothing.

Og her sitter jeg med Cinnamon. Det dufter herlig. Jeg er så fornøyd med dette kjøpet. Det tar så klart litt tid å få dem, men ingenting var ødelagt og de har en helt fantastisk kundeservice. Så ja, hvis du liker alternativ klesstil eller leter etter noen fine pynteting som man ikke kan finne i Norge så er dette en av mine absolutt favorittsteder å shoppe på nettet. Hver pakke kostet £0.59 og frakten var egentlig ikke så ille heller. For 10 incense og frakt så kom det på £13.39 som er litt over 150NOK. For meg var det veldig enkelt valg. Uten å blunke. Jeg kjøpte så klart så mange jeg hadde råd til akkurat da. Siden jeg har sett og luktet at dette er veldig bra incense så kommer jeg kanskje til å kjøpe andre lukter også. Jeg får se litt senere. Akkurat nå har jeg jo 200 pinner til sammen, men jeg likte virkelig pakkene de kom i. De passer godt inn i benken jeg satt sammen i dag. Først tenkte jeg å legge dem sammen med stearinlysene og serviettene, men jeg syns faktisk de skal få sin egen hylle i benken.

Så her sitter jeg og lukter på en utrolig god incense. Nå lukter det kanel i hele stua og sikkert resten av leiligheten også. Det er skikkelig koselig. Fremover nå kan jeg tenne incense, ha telys rundt og virkelig kose meg denne høsten. Dette bringer tilbake så koselige minner fra barndommen. Jeg hadde incense på rommet mitt. Ikke spørr meg hvor jeg fikk det fra for det husker jeg faktisk ikke, men jeg husker det var stjernetegnet mitt. Det luktet så utrolig godt. Jeg tror ikke jeg fikk lov av mamma, men det var så koselig og jeg husker at jeg bare lå i senga og slappet av med denne duften. Det er et veldig vakkert minne og det er den største grunnen til at jeg vil bringe dette tilbake. Jeg ønsker å ha den følelsen og det får jeg virkelig av å tenne disse. Det er bare så avslappende og behagelig.

Liker du incense? I såfall hvilken duft liker du best?

Følg gjerne bloggen på Facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg