Pakke i posten

I dag kom pakken fra bodymod der jeg bestilte mine tapers for å utvide hullene i øra. Det gikk utrolig kjapt og det er jeg veldig glad for. Endelig kan jeg begynne å utvide. Ja, jeg startet faktisk allerede i dag.

Det første jeg gjorde var å vaske hendene mine grundig. Så tok jeg desinfeksjon etterpå. Jeg tok ut piercingene jeg har hatt i et år nå og begynte å gjøre rent øret med en engangsserviett for nettopp dette. Så smurte jeg på øret og taper for at den skulle gå lettere igjennom. Jeg brukte god tid og fikk til den slutt på plass. Da er det bare å vente minst 1 måned før jeg kan utvide til neste størrelse.

I mellomtiden skal jeg smøre og passe på at det er rent. Jeg har alt jeg trenger for å rengjøre og ta vare på ørene mine frem til neste gang jeg skal utvide, men det er noen ting jeg må kjøpe mer av. Heldigvis er ikke det så dyrt og jeg kan fint få kjøpt det neste gang jeg får penger. Så ja, her har jeg full kontroll. Jeg har lest meg opp på hva jeg skal gjøre og hvilke komplikasjoner som kan forekomme. Sånn sett føler jeg egentlig at jeg er ganske forberedt.

Sånn ser det altså ut etter at jeg har fått utvidet. Jeg viste jo ikke helt hvilken størrelse jeg hadde fra før av så det ble litt på øyemål. Nå har jeg hvertfall 2mm. Det gikk egentlig ganske greit. Når jeg utvidet forrige gang så gjorde jeg ganske mye feil. Ikke hadde jeg noe å smøre med og jeg var absolutt ikke nøye med å vaske eller desinfisere. Jeg tror faktisk jeg til og med tok på snus da jeg holdt på med dette. Så ja, jeg syns det gikk mye bedre nå og jeg vet faktisk litt mer hva jeg driver med.

Det blir veldig spennende å se hvor langt jeg kommer til å utvide. Planen er jo 10mm, men om jeg kommer helt dit går vi se på. Dere skal hvertfall få bli med på reisen, så får vi se hva som skjer og ikke.

Jeg kjøpte ikke noe annet enn tapers så det er de jeg kommer til å ha i ørene frem til jeg føler at jeg ikke orker mer, men jeg føler At det å kjøpe plugs er litt bortkastet. Jeg har sett mange gå med slike tapers i ørene så hvorfor ikke. Jeg gjorde det med de andre, men det var spiraler. Så vi får se hvordan det er å sove med disse og hva som skjer. Blir det ubehagelig så kjøper jeg plugs. Jeg får bare ta det litt sånn på sparket. Det er hvertfall gøy å ha kommet i gang. Så er jeg veldig spent på hvordan det går og hvordan det vil se ut når jeg er helt ferdig. Spennende.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg