Pakke fra Ragnaråkk (KILLSTAR)

I dag ble pakken fra Ragnaråkk hentet på posten av samboeren min. Jeg hadde fått en mail om at hvis jeg kjøpte for 600,- så fikk jeg 200,- i avslag. Da måtte jeg bare kjøpe de 2 krukkene jeg hadde ønsket meg en god stund. Dette merket heter KILLSTAR og det er ganske mye av tingene mine som er kjøpt på nettet. KILLSTAR har en egen nettside, men Ragnaråkk er i Norge og det tar som regel bare et par dager å få tingene derfra. Med det gode tilbudet i tillegg så kunne jeg ikke la være å kjøpe noe. Krukkene har jeg hatt lyst på en god stund nå og endelig er de her. Så la oss ta en titt på pakken som samboeren min hentet i dag.

I tillegg til de utrolig flotte krukkene så kjøpte jeg 2 patch til olajakka mi. De var så utrolig søte og jeg var allerede på utkikk etter patch som ikke hadde tekst på seg. Disse var perfekte. Jeg har også kjøpt julegave til venninna mi, men det er hemmelig (ofc). De har så mye fint på Ragnaråkk, men det er ganske dyrt så det er ikke ofte jeg har råd til å handle der og hvertfall ikke så mye som jeg gjorde nå.

På krukkene står det witchcraft og sweets. Jeg syns de var så stilige. Jeg har ikke helt bestemt meg for hvor de skal stå ennå eller hva jeg skal bruke dem til, men jeg viste at jeg måtte ha dem når jeg fikk sjansen til det. Man får aldri nok pynteting og hvertfall ikke når det kommer til ting med mulighet for oppbevaring.

Nå begynner jeg faktisk å få en grei samling med produkter fra KILLSTAR. Jeg har hvertfall 11 ting som er fra dette merket og det er de beste kjøpene jeg har gjort. Det er jo ting man kan ha resten av livet, nyttige og fine ting. Jeg kan lage et innlegg med alle disse pyntetingene fra KILLSTAR en annen dag sånn at dere kan få se hvor mye fint dem har.

Følg gjerne bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg