Påfyll av “the best sheetmask”

Reklame | Lyko

Jeg har brukt mange forskjellige ansiktsmasker, men det er ingen som kan måle seg med denne til Glöd. Når jeg bruker den så slapper jeg helt av og jeg trenger ikke tenke på at jeg må dra den opp fordi den sklir ned eller at den tørker ut før jeg er ferdig. Denne ansiktsmasken er perfekt lagt. Ikke bare sitter den godt, men den er også veldig enkel å bruke. Alt man trenger å gjøre er å brette den ut, legge den på ansiktet og ta den av. Og den etterlater huden myk, full av fukt og glød. Jeg var så lei av ansiktsmasker som enten gjorde huden tørr eller klissete, men denne gjør altså ikke det.

Så nå måtte jeg ha påfyll av Glöd sin fantastiske sheetmask. Nå som høsten er her og vinteren kommer så er det ekstra godt for meg å bare slappe av med denne ansiktsmasken. Huden min er veldig glad i den og det er faktisk den eneste jeg har brukt siden Glöd først kom ut med denne. Ingen annen ansiktsmaske kan måle seg med denne når huden min trenger fuktighet.

Klikk på bildet under her for å komme til produktet:

Om du ønsker å prøve ut denne eller trenger påfyll selv så klikker du bare på bildet over og så kommer du rett til produktet. Dette er et produkt jeg har fortalt om tidligere og som jeg er utrolig fornøyd med. Selvom dette er et annonseinnlegg så har jeg selv betalt for produktet. Og i mine øyne er det absolutt verdt pengene. Du vil kjenne det på huden etter at du har prøvd denne. Så myk og glad huden blir er det ikke ofte jeg har fått av en enkel ansiktsmaske, men det får jeg altså av denne. Tro meg, du vil ikke angre. Den er så bra! I tillegg er den vegansk, som er et stort pluss. Ja, er det egentlig noen grunn til å ikke prøve den? Jeg tror ikke det!

Klikk på bildet og kjøp en ansiktsmaske som huden din blir glad for.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg