På vei til Bergen

I dag er det virkelig en god morgen. Vi sitter på bussen inn til Oslo nå og skal ta toget derfra til Bergen. Endelig er det ferie. Det føles så utrolig godt. Jeg er litt nervøs, spent og veldig glad. Det blir en veldig lang tur, men jeg tror dette blir veldig koselig. Og dere skal få lov til å være med på reisen hele veien. Jeg kommer til å komme med masse bilder og oppdateringer på hva vi skal, hva vi har spist og hvordan vi har hatt det.

Og til reisen har jeg plukket ut et skikkelig fint antrekk. Min nye kjole med belte og ei nydelig brosje. Kjolen og beltet er fra Killstar, mens brosjen er fra Ebay. Her er bilde av dagens antrekk.

Det er faktisk første gang jeg bruker denne brosjen, men jeg har hatt den i hvertfall 2 år nå. Jeg har bare ikke hatt noe jeg kunne bruke den til. En slik brosje syns jeg er aller finest på en short og det er jo nøyaktig det denne kjolen er, bare det at den er såpass lang at jeg kan bruke den som kjole. Og mønsteret på den kjolen er jo bare helt fantastisk. Den er så meg. Jeg er veldig glad i blomstermønster. Det er vel derfor jeg har valgt ut blomstermønster t-skjorter til samboeren når vi har vært å handlet til han. Vel, det og at han faktisk kler dem veldig godt.

Så bagen er altså pakket med mange fine klær til både meg og samboeren min. Vi har fått med det meste. Jeg kjøpte til og med mat+drikke til togturen. Også har jeg tatt med meg en pute i tilfelle jeg blir trøtt og vil sove på toget. Det er jo noen timer å sitte der. Hvis ikke jeg bare blir helt oppslukt i utsikten. Jeg håper hvertfall jeg får seg noe av utsikten på vei til Bergen.

Sånn går det altså her. Vi har kommet oss opp og er på vei. Dette er jo en ferie jeg har gledet meg til så lenge så jeg hoppet jo ut av senga og var egentlig klar i løpet av 15 minutter. Det var bare å kle på seg, sminke, hår, pakke siste rest og putte på et stort smil. Nei, det smilet kom vel egentlig av seg selv med en gang jeg våknet. Det er så godt å kunne dra på en sånn kjærestetur sammen. Dette kommer til å bli den beste uken. Jeg bryr meg ikke om det regner eller er strålende sol. Vi skal kose oss skikkelig denne uken.

Husk å følge med på bloggen om du vil se mer av ferien våres. Du kan også følge bloggen på facebook hvis du klikker Her og på instagram Her. Har du noen planer for sommeren da?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg