På tur med pus

Plutselig fikk jeg lyst til å gå en tur og fikk med meg samboeren min også. Vi gikk en liten stund før vi møtte på pusekatten som pleier å følge oss hele veien. Det gjorde hun også i dag. Veldig nydelig, langhåret jentepus med søt liten bjelle rundt halsen.

I tillegg til gåturen og pusekatten så fikk jeg jo tatt noen bilder som jeg alltid pleier å gjøre når jeg går tur. Nå er det jo perfekt å gå tur fordi det er så mye blomster over alt. Til og med trærne blomstrer og det er så vakkert. Jeg må jo bare ta bilder når jeg ser så vakre ting i naturen. Også vil jeg jo veldig gjerne dele det med dere. Så her kommer noen av bildene jeg tok på turen sammen med samboeren min.

Det var en veldig fin tur og jeg ble veldig fornøyd med bildene jeg fikk tatt også. Også er det alltid veldig fint å kunne gå tur sammen med noen. Da slapper jeg mer av og kan nyte omgivelsene rundt meg i stedenfor å hele tiden kjenne angsten og frykten.

Når vi kom hjem fra turen så sa vi hade til den søte pusekatten som satt seg ned ved oppkjørselen vår. Forrige gang hun fulgte oss helt hjem så ville hun bli med inn. Det gjorde skikkelig vondt å stenge døra for henne, men det er noen der ute som gjerne vil ha henne hjem igjen. Er det noe jeg ikke gjør så er det å ta med meg katter hjem og mater dem. Det er bare slemt. Desverre er det veldig mange som gjør det og det var sånn jeg mistet ene pusen min. Så da er det bedre å si hade og gå inn sånn at pusekatten kan komme seg trygt hjem til eieren sin, men det er koselig å ha henne med mens vi er ute å går da. Hun bor jo like i nærheten så det er lett for henne å finne veien hjem igjen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg