På tide å sove

Etter å ha ligget å sett på supernatural og prøvd å slappe av så tenker jeg det er på tide med litt søvn. Jeg har prøvd å gjøre så lite som mulig etter å ha lagd middag og gått tur fordi jeg har slitt med skikkelig verkinger i kroppen og lite energi, men jeg tror det eneste som hjelper nå er å sove. Forhåpentligvis er det bedre i morgen og da venter det en ny gåtur. Mer enn det vil jeg helst ikke planlegge. Så lenge jeg klarer å gå den turen i morgen så skal jeg være fornøyd.

Men en ting av gangen. Nå har jeg fått børstet og flettet håret. Jeg er klar for å sove. Nå har håret tørket og jeg har fått sett fargen litt bedre i speilet på badet. Hvis man ser bort i fra den blonde etterveksten og de blå/lilla tuppene så er det ikke SÅ ille, men allikevel ikke en farge jeg hadde ønsket å farge håret mitt. Det er blitt rosa/oransj/gulaktig. Ja, litt vanskelig å forklare og umulig å få tatt et skikkelig bilde av fargen, men jeg kan si såpass at dette er ikke helt min stil. Jeg savner faktisk det svarte håret jeg pleide å ha, men jeg er ikke helt sikker om jeg vil farge det svart. Det er veldig vanskelig å få ut igjen hvis man ikke vil ha det svart mer. Pluss at det er veldig varmt med svart hår om sommeren. Jeg må nok sove på den tanken.

Nå må jeg hvertfall ha meg litt søvn. En ny dag i morgen med solskinn, håp og nye utfordringer. Ja, så er det tanken på den ferien jeg og samboeren min har snakket om. Jeg klarer bare ikke slutte å tenke på det og håper virkelig vi får til den turen. Nå står det på sparingen. Jeg har regnet på det og det skal faktisk gå ganske fint. Om litt over 1 måned kan vi sitte på toget bort til Bergen. Det ville vært så utrolig gøy. Hvis vi får til dette så kommer det til å bli den beste ferien noensinne.

Bo på hotell, gå rundt og se Bergen by, spise ute og bare nyte en skikkelig ferie. Ja, også må jeg jo ta masse bilder. Så da er det vel bare å krysse fingrene og håpe at vi får det til. Men nå må jeg virkelig sove så jeg er klar for morgendagen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg