På besøk hos svigermor

I dag er vi en liten tur på Filtvet hos moren til samboeren min. Jeg våknet ganske sent i dag og måtte egentlig bare rett ut av døra. Så da måtte jeg ta en liten pause her nå og få blogget litt om dagen i dag. For vi blir her en liten stund og skal hjelpe moren hans litt. Derfor sitter vi nå ute på verandaen og nyter stillheten litt. Vel, jeg gjør hvertfall det. Samboeren min skal sette sammen høytrykkspyler.

Hvordan resten av dagen blir vet jeg ikke, men vi skal hvertfall ta dagen her. Også får vi se hva dagen bringer. Jeg har en utrolig fin dag og koser meg masse. Det er veldig fint å ha en svigerfamilie som er så snille og gode som moren hans er.

Hun har jo en helt nydelig hage da. Sånn er det når man er proff. Jeg skulle jo ønske jeg hadde sett denne hagen når den var i full blomst, men det er jo også veldig fint nå da. Det får meg jo til å ønske meg min egen hage.

Men ja, her blir vi i dag. Hvor mye blogging det blir i dag vet jeg ikke. Det er jo ikke akkurat så fint gjort å sitte på mobilen hele tiden. Så den tenktejeg å legge vekk så lenge jeg er her, men jobbe må man jo. Egentlig var planen å gjøre dette i bilen, på vei hit, men da ble det jo en flott diskusjon med samboeren om både feminisme og annet.

Nå skal vi hvertfall kose oss her i dag og så får jeg bare komme tilbake i kveld engang og fortelle litt mer om dagen min her.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg