Over 7km oppi skogen

Jeg er tilbake fra en vidunderlig, magisk og ikke minst lang gåtur. Endelig kan jeg slappe av i kroppen. Og siden samboeren min er så snill har han lagd fotbad til meg. Det er det absolutt beste som finnes. Bare sitte med føttene i varmt vann etter en lang tur. Da slapper jeg av. Så her blir jeg nok sittende en stund og da tenkte jeg at det kunne være fint å vise dere bildene fra turen i dag. For denne gangen valgte jeg å gå et sted jeg aldri har vært før. Det ble nesten 4 km langt inn i skogen. Så her kommer et bildedryss av en regnfull gåtur i vakre omgivelser.

Det bildet av benken er så langt jeg kom. Om man skal gå etter hva Google maps sier så er det 1t fra der jeg bor (gåavstand). Jeg ble jo kjørt til badeplassen, men det var allikevel en ganske lang tur. Så denne gangen har jeg fått filmet masse og forhåpentligvis ble det bra sånn at det blir en litt lengre video til fredag, men akkurat i dag blir det ikke noe mer jobb. Jeg vil bare slappe av og nyte resten av dagen foran tven. Med mindre kroppen på magisk vis ikke er helt ødelagt lengre. Noe jeg tviler på at skjer. Ikke at det gjør noe å bare slappe helt arresten av dagen. Etter en sånn gåtur så er det jo viktig å ta en pause.

Håper dere likte bildene. Gå gjerne innpå youtube og se alle mine tidligere videoer av de flotte gåturene i skogen.

Følg meg her:

Facebook Instagram Youtube

4 kommentarer
    1. Du verden over 7 km – mye lengere enn jeg har gått i dag. Det ble knappe 2 km på meg regnet kom og jeg hadde ikke paraply med meg og dessuten fikk jeg besøk. Du er flink – fine bilder. Du fortjente deilig fotbad etter turen. Ha en fin kveld.

      1. Takk. Hehe ja, jeg har en dendens til å gå langt og ikke tenke på veien tilbake så beina mine er ganske såre og blemmer i tillegg. Hehe følte jeg fortjente det ja. Takk. Var veldig fin tur da.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg