Outfit, bilder og julaften

Gårsdagen gikk ikke helt som forventet, men det var en veldig fin dag. Først fikk jeg telefon av mamma som ikke var helt i form og trengte litt hjelp for å bli ferdig. Så vi kjørte nedover og innom venninna mi med gaven, jeg ble ringt av sjefen på caféen som hadde en julegave til meg, men da var vi allerede et godt stykke unna så den får jeg hente senere. Så vi dro videre nedover til mamma. Jeg hjalp henne å bli ferdig og så kom brodern. Vi spiste god mat og pakket opp gavene før detle dessert og kaker. På kvelden var vi ganske slitne begge to og derfor pakket vi sammen og kom oss hjem. Vi hadde fått masse fint i gaver, men det fineste var å være sammen med familien.

Jeg lovet å komme med bilder av outfit og det skal dere så klart få. Jeg var utrolig fornøyd med looken i går så jeg fikk tatt et par bilder ute. Jeg skal ikke legge ut alle bildene, men her er hvertfall et par bilder.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg