Oslotur

Da var man på vei hjem igjen etter å ha brukt en del penger i Oslo. Jeg måtte jo bare hoppe opp av senga, kle på meg og løpe ut døra så når jeg kom til Oslo så ble det mat. Ikke noe fancy, bare en tur innom 7elleven. Også stoppet vi en tur innom Deli de Luca og kjøpte is. I dag var det godt og varmt i Oslo, for å si det mildt. Jeg syns allikevel det var helt fantastisk og hadde det vært opp til meg så hadde vi nok blitt i Oslo mye lengre, men samboeren min er sliten og vil hjem. Så nå sitter vi på bussen hjem igjen.

Men som jeg lovet så har dere et litt bedre bilde av topp. Ignorer stroppene til sekken. I dag ble det sekken fordi jeg ikke orket å ha en veske i veien hele tiden. Det var jo ikke sånn at vi skulle ut på restaurant eller noe sånt og desutten er sekken veldig søt så det gjør ikke noe å bruke den på bytur.

Men som dere kanskje ser så har jeg så vidt begynt å få litt farge. Nå har jeg jo vært ute og gått i solen i 3 dager på rad så det er jo ikke rart at det begynner å komme litt farge på meg også. Bedre sent enn aldri. Jeg har også klart å være ute blant folk med magetopp uten at jeg har følt at jeg måtte dekke til magen. Det hadde uansett vært for varmt å hatt på seg noe mer.

Nå er vi hvertfall på vei hjem og jeg gleder meg til å slenge meg på sofaen. Jeg begynner faktisk å bli ganske utslitt nå. Det har vært lite søvn og jeg har brukt kroppen ganske mye. Så resten av dagen skal jeg bare slappe av og lade opp til morgendagens tur. Av og til kan det være greit å slappe av litt også.

2 kommentarer
    1. Så fin du var på bildet, Cathrine. Beklager hvis dette et et frekt spørsmål, men har du gått ned en del i vekt den siste måneden? Du så så veldig slank ut nå 🙂 bra jobbet.

      1. Aw så koselig å høre. Jeg har ikke gått ned så mye i vekt nå, men prøver å gå ned i vekt. Har gått en del turer så kanskje det har hjulpet litt med å stramme opp. Jeg vet ikke.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg