Oppvask, planer og innkjøp

Ja, jeg fikk faktisk litt søvn til slutt. Jeg våknet kl.13:30 og fortsatte på oppvasken. Nå er jeg snart i mål. Jeg venter bare på at asjettene skal tørke og så skal jeg ta det siste som er igjen. Samboeren min har ansvaret for å vaske bestikket så det er nesten bare det som gjenstår nå. Det skal bli så deilig å få vekk de tingene som har plaget meg så lenge nå. Dere aner ikke hvor mye det irriterer meg når oppvasken hoper seg opp når jeg ligger utslitt/syk. Nå som det tikker mot advent så er det jo greit å ha det ryddig. Ikke bare fordi det snart er jul, men fordi jeg trenger plassen til å bake på. Og nå er det ikke veldig lenge til før jeg skal begynne å bake. Jeg har lyst til å ha litt god tid fordi etter en type julekake så trenger jeg litt tid til å slappe av, men jeg gleder meg veldig til å starte. Kanskje kan jeg nesten ikke vente så jeg tror jeg starter så fort jeg har et rent og ryddig kjøkken.

litt pynt på kjøkkenet allerede.

For meg er det ikke så veldig mye annet å gjøre enn juleting så det blir derfor veldig mye av det på bloggen. Beklager om folk bli lei av at det er så tidlig, men jeg syns det er bare positivt. Jeg ser ikke helt problemet med å utvide juletiden når det er en så herlig tid på året, fylt med så mye koselig og godt. Så derfor velger jeg å pynte til jul tidlig, sitte med juleprosjekter og bake masse. Dette gjør meg glad og jeg syns alle burde få lov til å gjøre det som gjør dem glad. Så ja, her er det full jul allerede og jeg elsker det! En stor takk til samboeren min som syns det er alt for tidlig, men lar meg være meg og pynte i begynnelsen av november. Han er verdens beste!

Akkurat nå venter jeg på at oppvasken skal tørke og hva er vel bedre enn å se på live streamen til Jake Munro? Vel, jeg syns hvertfall det er det beste, men å ha den på og skrive et blogginnlegg samtidig er ikke lett når konsentrasjonen min er lik null! Og ikke nok med det. Huseieren driver å bråken med et eller annet bak veggen i gangen så jeg blir jo distrahert av det også, men jeg prøver hvertfall å få skrivd dette innlegget. Så nå skal jeg snart få satt inn asjettene og ta resten av oppvasken. Siden det har tatt så kort tid og jeg har fått litt søvn så blir det kanskje å gjøre noe mer i løpet av dagen. Kanskje jeg skal begynne på et av mine andre prosjekter jeg må ha ferdig til jul.

Fremover blir det hvertfall innkjøp (julepynt), oppskrifter på julekaker, tips til julefilmer, hobby (jul) og dere skal etter hvert få se juletreet. Grunnen til at jeg ikke har lagt ut noe bilde av hele juletreet er fordi jeg egentlig ikke er ferdig med å pynte det. Jeg venter på et par ting og jeg har fortsatt et par julekuler å male, men jeg har faktisk ikke hatt ork eller lyst til å male akkurat nå. Jeg har jo brukt ganske mange timer på å male julekuler. Også er det sånn at når jeg ikke har veldig lyst så blir det heller ikke noe fint. Så da venter jeg heller en uke eller to også kommer bilder av juletreet når jeg er helt ferdig og har fått alle kulene på treet.

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg