Oppslukt i husarbeid

Formen i dag ble ikke så ille som jeg trodde. Morgenen fikk meg litt i tvil, men jeg føler meg faktisk ganske greit. Så jeg begynte som sagt dagen med å gå igjennom alle de enslige sokkene, som jeg fortalte i forrige innlegg at jeg skulle. Der var det plutselig mange av sokkene mine så nå er skuffen min full igjen. Ikke at jeg ikke hadde sokker, men det var ganske få igjen. Også skal jeg få vasket resten av sokkene sånn at jeg jeg kan se hvem som har en venn og hvem som går i søpla. For er det noe jeg ikke orker så er det enslige sokker som bare ligger i en skuff/pose/kurv og venter på en venn. Derfor skal jeg nå finne frem alle sokker som er og få slutt på enkeltsokker som ligger og plager meg. For noen ganger har jeg kommet over sokker med hull og da kaster jeg kun den sokken. Da får jo vennen hans et lite problem. Så nå skal det altså ryddes opp i. Samboeren min må bare bli ferdig med å sette sammen kommoden for akkurat nå er gangen opptatt og det er der vi tørker klærne.

Også var det all den pappen som ligger i gangen og i stua. Jeg har litt å gjøre når det kommer til det. For selvom jeg var veldig flink til å rydde opp i de små arkene og sånt som lå inni sammen med benken så er det jo mye papp som må kappes opp i tillegg og det orket jeg ikke ta i går. Da var ryggen og hoftene så vonde at jeg bare lot det være. Så det er dagens problem. Nå er det jo mye igjen av denne dagen så jeg har jo god tid, men jeg vil hvertfall få det gjort i løpet av dagen.

I tillegg til alt dette så har jeg også gjort noe annet, men det får dere vite mer om på fredag. Det ble hvertfall mye rot og gris ut av det så jeg måtte frem med støvsugeren når jeg var ferdig. Heldigvis tok det ikke lang tid før alt var borte og det ser ut som før jeg begynte, faktisk litt bedre til og med. Så det var dagen så langt. Jeg har en plan på hva jeg skal gjøre med resten av dagen. Da er det vel bare å fortsette med å rydde og få det fint siden jeg føler meg såpass grei i kroppen.

Bare et lite problem og det er at jeg ennå ikke har tatt opp noe mat. Pizza i dag også eller skal man faktisk lage noe som kroppen har godt av? Vel, jeg tror det er på tide med noe litt sunnere. Kanskje noe som lager seg selv. Som f.eks fiskegrateng. Ja, det høres ut som en god plan. Og da kan maten stå å gjøre seg selv, mens jeg rydder og får unna masse andre ting. Det eneste som mangler nå er å få i denne kroppen noe frokost for det har jeg helt glemt. Når jeg starter å rydde eller noe annet så glemmer jeg helt å spise. Så før jeg starter igjen nå så får jeg ta meg litt mat. Det er ikke bra å gå så lenge uten mat.

Følg gjerne bloggen på Facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg