Oppskrifter

En ny dag og en million ting som må ordnes. Så dagen i dag starter nok med at jeg steller med plantene og tar de bildene til morgendagens blogginnlegg. Jeg må også få vasket, hengt opp og lagt sammen klesvasken. Det henger allerede klær på stativet, men jeg tror det er tørt nå. For meg føles det som en evig ond sirkel det skittentøyet, men det må jo gjøres. Samme gjelder oppvasken som også må tas i dag. Så jeg har nok å finne på i dag hvertfall. I tillegg håper jeg jo at jeg får bakt noe i dag, men vi får se hva jeg orker. I går satt jeg å jobbet med nye oppskrifter og jeg har bare lyst til å bake alt sammen i dag. Det er 4 nye oppskrifter så det blir spennende å se om jeg får bakt alt i dag.

Også er det jo sånn at jeg gjerne vil finne enda flere oppskrifter og bake hele tiden. Nå har jeg jo faktisk gått uten noe baking i 2 uker så da tenker jeg at det er på tide å sette i gang med et eller annet hvertfall. Hvor mye jeg får bakt kommer egentlig helt an på hvor fort jeg får gjort alt det andre. For jeg kan ikke sette i gang med baking nå. Da blir ingenting annet gjort. Litt sånn jobb først, gøy etterpå.

I verstefall har jeg morgendagen til å bake mer. Så jeg har jo satt av to dager til baking. Utenom det er det ikke så mye som skjer her hjemme i morgen, men det skjer jo ganske mye på bloggen. Det kommer jo blant annet en ny oppskrift. Noe det har blitt en del mer av her på bloggen i det siste. Jeg prøver jo å fylle litt flere dager i uka med oppskrifter, men da med noe nytt. Det er jo allerede mye baking her på bloggen og det er jo kjempe fint. Jeg syns jo det er kjempe gøy å bake, men det er jo ikke alt jeg har lyst til å legge ut. Så jeg vil prøve å legge ut mer mat og drikke, noe jeg har kommet godt i gang med. Nå har jeg jo lagt ut litt smoothie oppskrifter og det kommer jeg jo selvfølgelig til å fortsette med. Også har jeg jo oppsummering av middager hver uke. Så det er jo allerede mye som skjer på bloggen.

Hele tiden prøver jeg å finne nye ting som kan være spennende for bloggen. Jeg kommer opp med nye idéer til matprosjekter, tester ut nye ting og er alltid på utkikk etter nye oppskrifter. Så jeg jobber jo konstant med å forbedre bloggen. Og det aller meste handler jo om mat. Ikke bare oppskrifter og sånne ting, men at jeg dyrker mat også. Det går jo veldig mye i det og bloggen går jo veldig mot en ren matblogg, men det kommer jeg ikke til å ha fordi jeg liker å skrive om andre ting også. Så det blir nok aldri en helt ryddig blogg, men jeg er jo ikke helt ryddig i hodet så da passer den jo meg. Jeg kjenner jo allikevel at det har blitt litt annerledes etter at jeg begynne med youtube. Ved å gjøre mitt aller beste der så har det også blitt mye ryddigere på bloggen. Det begynner å bli et system og det er jo veldig fint. Og det beste av alt er at de endringene jeg gjør, de gjør jeg fordi jeg vil og ikke fordi det gir flere lesere eller noe sånt. Så det har jo egentlig bare tatt den veien automatisk fordi jeg liker det jeg driver med. Og det er jo helt fantastisk at jeg faktisk kan gjøre det jeg trives best med. Jeg hører jo ofte at folk har begynt med youtube fordi dem liker det også har dem blitt fanget i å lage videoer som får flest visninger fordi dem må tjene nok penger. Så det at jeg har kunnet gjøre det jeg elsker å gjøre og ennå være så heldig å ha dere flotte lesere gjør meg jo veldig glad og jeg er så takknemlig for hver eneste dag.

Følg bloggen her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg