Oppskrift: smoothie

En søt liten drikk som passer perfekt nå på sommeren. Jeg har jo fått helt dilla på disse smoothiene. Det er så mange smaker man kan lage og jeg går aldri lei av å prøve ut nye varianter. Så dette er nok ikke den siste dere får se, men det er jo bare koselig. Dette er jo fin inspirasjon for sommerkos. Så hvis du vil vite hvordan smoothie dette er så kan du scrolle ned for oppskriften. Og se så fin den er da.

Du trenger:

3dl mango

1 kiwi

1 eple

1 ball spinat

3dl kokosmelk

Slik gjør du:

Ja, her er det bare å putte alt i en blender og kjøre det til alle klumpene er borte.

Eller

Du kan også putte alt i en bolle og bruke stavmixer, sånn som meg. For jeg har ikke blender.

Så er det bare å helle det i et glass, finne frem sugerør og nyte en helt fantastisk sommerdrikk.

Enklere blir det ikke… med mindre du kjøper ferdig smoothie, men det smaker jo ikke halvparten så godt engang. Jeg syns hvertfall ikke det. Hjemmelagd er alltid best.

Om du ikke vil gå glipp av flere oppskrifter burde du følge bloggen på facebook. Link finner du under her. Da går du verken glipp av smoothieoppskrifter eller annen mat og drikke. Det kommer mye spennende fremover og flere oppskrifter i uken. Så det er bare å følge med om du ønsker mer inspirasjon.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg