Oppskrift: Smoothie

Enda en nydelige smoothie oppskrift kommer her. Forrige gang var den grønn. Nå er den rosa. Det er jo mange forskjellige oppskrifter på smoothie og mange måter å lage de på, men hvis du ønsker å vite hvordan denne nydelige smoothien ble laget så er det bare å scrolle ned for å finne oppskriften. Den er virkelig verdt å prøve. Jeg mener, om den ikke ser fristende ut så vet ikke jeg.

Du trenger:

2dl minigulrøtter (jeg brukte frossen)

3dl jordbær (også frossen)

1 eple

1dl appelsinjuice/juice fra ½ appelsin

3dl usøtet mandelmelk

Slik gjør du:

Bland alle ingrediensene i en blender eller med en stavmixer.

Pass på at det er helt smooth (uten noen klumper)

Server med en gang og nyt den med god samvittighet.

Perfekt for en varm sommerdag. Også er det så enkelt og raskt å lage. Derfor har dette blitt et perfekt mellommåltid eller snacks når jeg er litt sulten eller fysen på noe godt. Og det må jeg si har vært den beste løsningen hittil. For hva er vel bedre enn å nyte et glass med hjemmelagd smoothie, mens man ser på Netflix? Det er hvertfall mye sunnere enn hva jeg har dyttet i kroppen tidligere. Så jeg kommer til å prøve mange forskjellige oppskrifter og til slutt finner jeg mine absolutt favoritter som jeg virkelig kan nyte.

Hvis du ønsker å få med deg flere nydelige oppskrifter på både drikke, mat og kaker burde du følge bloggen på facebook. Linken finner du under her. Bare da vil du få varsler for alle de gode oppskriftene som kommer fremover.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg