Oppskrift: litt annerledes bakt potet

Bakt potet er jo noe de aller fleste kjenner til, men helt ærlig syns jeg de er alt for dyre. Så derfor har jeg tatt inspirasjon fra en cafe jeg jobbet på og lagd min egen versjon av bakt potet. Så hvis du er som meg og ikke er villig til å betale ekstra for en litt større potet, får du nå et veldig godt alternativ du kan lage hjemme.

Også perfekt om du har rester etter taco eller noen kokte poteter. Da vil jeg nok anbefale å ta den en runde i mikroen med poteter, ost og kjøtt.

Du trenger:

2-3 kokte poteter

Smør

ost

100g tacokjøttdeig

Guakomole

Salsa

Rømme

Tortillaships

Slik gjør du:

Mos de kokte potetene sammen med smør.

Legg det nederst i en skål og dryss over revet ost eller legg 2 osteskiver over Slik jeg har gjort.

Ha tacokjøttdeig over slik at osten smelter. Du kan så klart sette den inn i mikroen slik at ost smelter.

Lag guakomole. Du finner oppskriften til min guakomole HER.

Legg guakomole, salsa og rømme på toppen og server med tortillachips til.

Dette er utrolig godt og veldig enkelt å lage. Hvorfor betale masse penger når du kan få like godt alternativ for mindre?

Og hvis du ikke vil gå glipp av flere oppskrifter burde du følge bloggen på facebook. Linken finner du under her sammen med linken til min Instagram og youtubekanal, som jeg også er veldig aktiv på. Så hvis du ikke vil gå glipp av noe så følg meg gjerne der også. Det vil gjøre meg veldig glad. Også håper jeg denne oppskriften falt i smak hos deg.

Føl meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg