Oppskrift: halloween dessert

Jeg tenkte jeg skulle finne noe som var veldig enkelt å lage og som vil se bra ut på dessertbordet til halloween. Så jeg kommer med denne desserten. Ikke akkurat så mye til oppskrift, mer inspirasjon egentlig. Dere får hvertfall fremgangsmåten til denne desserten under her.

Denne gangen brukte jeg Freia sjokolademousse. Så da trenger du bare kjøpe sånn og følge det som står på posen.

Fyll et glass eller en skål med moussen.

Etter det tok jeg 4 oreo og tok ut det hvite. Så moste jeg kjeksen til pulver. Strø det over moussen.

For å lage gravsteinen tok jeg en oreokjeks og skjærte av sidene. Også var det bare å skrive RIP med smeltet sjokolade. Trykk den ned i moussen og så har du en skikkelig tøff dessert til halloween.

Noen ganger er det fint med ovnen helt enkle oppskrifter også. Denne syns jeg hvertfall er veldig kul. Og om du ikke har lyst på gravsteinen så kan du bruke gelémark. Det kan jo også bli skikkelig stilig.

Ønsker du flere morsomme oppskrifter til halloween og generelt, husk å følge bloggen på facebook. Du finner linken under her. Samme med youtubekanalen min der det er masse spennende innhold og kommer nye videoer hver uke (mellom 1 og 2 videoer i uka). Så det er mye bra innhold å følge med på. Husk å abonner på youtubekanalen min for å ikke gå glipp av noe der heller.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg