Oppgradere skjenk og vitrineskap

Endelig er dagen her. Dama mi kommer på besøk. Vi skal være sammen på valentine. Og så skal jeg bli med tilbake til Sverige. Så de siste dagene har jeg egentlig bare prøvd å få orden i huset og rydde/organisere soverommet. Jeg har også gjort en del andre ting for å få tiden til å gå. I går fikk jeg bl.a byttet knottene på skjenken og vitrineskapet i stua. Dem hadde opprinnelig firkantede knotter og de stod skjevt. De gjorde meg helt sprø egentlig. Så jeg bestilte disse knottene nesten med en gang vi hentet disse møblene. Og i går kom de på plass.

Alt er ganske ryddig og pent, utenom stolene vi har vært og hentet. Du kan se dem på første bildet. Dette er stoler som skal stå rundt spisebordet, men dette bordet står for øyeblikket hos mamma. Så disse stolene må stå slik frem til vi har fått hentet bordet. Det skal jeg gjøre etter å ha vært i Sverige. Og når det er gjort, kommer det masse bilder fra stua. Da skal dere endelig få se hvordan hele stua ser ut i sin helhet.

Selvom alle møblene er på plass, har jeg fortsatt noen endringer som skal skje nærmere våren. F.eks har jeg 3 små bord som skal pusses ned og males på nytt. Det samme skal jeg gjøre med stolene. Med andre ord har jeg nok å finne på, men jeg orker ikke stå ute og pusse møbler når det er såpass kaldt. Så da får det stå slik det gjør, frem til våren er her. Og da skjer det mye. Når våren kommer så må jeg jo forberede alle plantene på å bli flyttet ut. Så det er mange ting som skjer fremover.

2 kommentarer
    1. Nå ser det ut som det blir innmari fint hos dere, så må jeg jo også si at utsikten er det heller ingenting å si på 😀 Kos deg ilag med jenta di <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg