Ønsker meg!!

I dag har timen gått så fort. Jeg har fått gjort mye og vært effektiv, men det føles jo ut som om dagen bare har flydd forbi og jeg ikke har fått gjort noe. Så derfor tenkte jeg at vi kunne se litt tilbake på hva jeg faktisk har holdt på med i dag. Først og fremst har jeg lagd en veldig god og annerledes middag (som det vil komme oppskrift på senere). Jeg fikk også gått igjennom alle arkene mine som er til scrapbooking. For jeg har jo planer om å lage mange julekort i år også. Så da fikk jeg sett hvilke ark jeg kunne bruke til selve kortene. Da fant jeg jo mange ark så jeg begynte likså godt å klippe ferdig kortene.

Nå har jeg rundt 250 kort klare til pynting og skriving. Selvfølgelig liker jeg å overdrive så jeg kommer selvfølgelig til å kjøpe enda flere ark og klippe opp til mange flere kort, men akkurat nå har jeg rundt 250 kort klare til kortlaging. Det er ikke noe som jeg kommer til å starte på ennå. Jeg ville bare få klipt dem opp slik at det ligger klart. Planen var jo egentlig å få lagd noen kort nå og da i løpet av året, men jeg tror det rett og slett bare må bli litt juleverksted når den tiden kommer. Når man først starter så tar det egentlig ikke så lang tid å lage, men akkurat nå har jeg litt andre planer.

Her er bunken med kort som jeg har klipt opp i dag.

Så hvorfor begynte jeg egentlig med å klippe opp ark? Jo, for å bli kvitt den store plastkassa i stua og heller pakke det i noe litt mindre. Også er det jo kjekt å vite hvor mange kort man får lagd av de arkene man allerede har og så kan man gå til innkjøp av flere ark etterhvert. Jeg må også vite hvor mye pynt jeg må skaffe til kortene. For det er noe jeg ikke har så mye av. Nå har jeg sjekket hvor mange julebilder jeg har til kortene og bunken med kort som ikke har bilder er hvertfall 6-7 ganger større enn den bunken med. Så da må jeg på leting etter noen fine julebilder/ark eller klistremerker til resten av kortene.

Utenom kortlagingen eller klippingen så har jeg vært ute å vannet plantene, jobbet en god del med bloggen og sett litt på youtube. Og der så jeg en video av ei jeg følger som har begynt å kjøpe inn dekorasjoner til halloween. Da ble jo jeg skikkelig gira og hadde lyst til å se om jeg fant noe like fint, men det er seriøst ingenting i Norge som kan sammenligne seg med amerikanske butikker. Seriøst, om jeg noen gang får råd til å dra til utlandet i fremtiden så skal jeg hamstre masse halloween dekorasjoner. Og da snakker jeg ikke om pynteting, men skåler, kopper og sånn type ting. Fordi det var så sinsykt mye vakkert som hun hadde kjøpt som jeg hadde så utrolig lyst på. Norge burde virkelig få inn mye mer til halloween fordi jeg er lei av det dårlige utvalget. Ja, det gjør meg frustrert og litt deprimert at alt man får tak i her i Norge er søppel og alt i Amerika er så fint.

Bildet er fra i fjor da jeg og samboeren min skar ut gresskar sammen, men jeg syntes det passet bra til dette innlegget. 

Jeg vurderer faktisk veldig sterkt å dra innom masse bruktbutikker for å se om det er noe som helst å få tak i av halloween dekorasjoner og ting som faktisk ser fint ut. Om jeg kommer over noe sånt så kommer jeg til å bli så glad fordi halloween er seriøst den beste dagen i året og jeg liker å gjøre en stor greie ut av det. Så nå kommer jeg til å være på jakt etter slike ting. Det var spesielt et sett hun hadde kjøpt som jeg hadde veldig lyst på med en tekanne, kopper og en liten til sukker. Hvor søtt høres ikke det ut? Jeg lover dere at det er det skjønneste jeg har sett! Vi får se om jeg finner noe spennende i år. Om jeg gjør det så vil det hvertfall komme et innlegg om det her.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg