Ønskeliste: bøker

Det er ikke sånn at jeg kommer til å kjøpe mange bøker nå fordi jeg har funnet en del jeg har lyst på. Jeg tenkte bare jeg skulle lage et innlegg om bøker som jeg vet at jeg har lyst på. Når jeg eventuelt får kjøpt dem vet jeg ikke og det haster ikke, men jeg tenkte det kunne være gøy å lage et slikt innlegg nå etter at jeg har sjekket ut mange type bøker på nettet. Hvis dere lurer på hvor dere kan få tak i disse bøkene så har jeg funnet dem på Adlibris sin nettside. Så da kan vi vel starte med min ønskeliste. Dette er 10 bøker jeg ønsker å lese og forfatterne som har skrivd bøkene vil også bli nevnt:

1. Øystein Morten- Norske ødegårder

2. Ragnhild Holmås- men du ser ikke syk ut.

3. Anne Sverdrup-Thygeson- På naturens skuldre

4. A. Chr. Bang- Norske hexeformularer og magiske oppskrifter

5. Bergsveinn Birgisson- Den svarte vikingen

6. Heather Morris- tatovøren i Auschwitz

7. Wilbur Smith- ørkengud

8. Wilbur Smith- farao

9. Wilbur Smith- Nilens hemmelighet

10. Wilbur Smith- Taita og den 7. Gåten

Som dere ser så er det mange bøker som handler om historie. Det er bøker jeg syns er veldig spennende å lese. Alt fra vikingtiden og gamle Egypt syns jeg er veldig interessant å lese om. Det er så klart ikke bare slike bøker. Innimellom har vi jo faktisk noen bøker som har et helt annet tema. Det er sånn jeg er. Samme gjelder musikk. Jeg kan høre på det mest.

Allikevel er jeg mer kresen når det kommer til bøker. Det er ikke alt jeg klarer å lese, men det er jo det som er så vakkert med bøker. Man kan velge mellom så mange flotte bøker, temaer og kategorier. Det er en hel verden av bøker der ute man kan velge i og når man finner ut hva man liker så er det forsatt mye å velge mellom. Det kommer nye bøker hele tiden.

Hvis du liker å lese bøker så fortell meg om en bok du virkelig likte eller en bok du ønsker deg. Og ikke glem å følge bloggen min på facebook HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg