Omvisning: Halloween edition

Jeg hadde lovet dere en omvisning her når alt av halloween dekorasjoner var på plass. Nå som jeg har fått alt jeg skal ha og har lagd det som skulle være til halloween så tenker jeg at det er greit med en omvisning i dag. Dere har jo sett ganske mye allerede siden jeg har vist dere hva jeg har kjøpt og lagd, men dere har jo ikke sett det hele samlet og det er det jeg skal vise dere nå. Det har dessuten blitt mange forandringer underveis siden jeg viste dere benkene osv. sist. Så la oss se hvordan det ser ut nå. Først kan vi ta en liten tur rundt i stua.

Over her ser dere alle tingene som står på den nyeste benken. Jeg har satt pariserhjulet og huset jeg lagde på den ene siden. På den andre siden står den kisteformede hylla jeg lagde. Ved siden av hylla har jeg en skjelett katt som jeg har døpt Felix. Han kommer til å stå her hele året. Jeg syns den var så utrolig tøff. For dere som lurer så er han kjøpt på Panduro. Man kan også få andre dyreskjelett, men Felix var kulest! På midten står Boo telysestaken fra Adlibris som jeg har malt svart og hvit (Pearl metallic), Dragedama fra i1 (Nordby shoppingsenter) og telysholdere fra Nille. Bak benken henger det en LED lysslynge med små spøkelser. De var bare så skjønne og er kjøpt på Panduro.

Og så har vi den andre benken som TVen står på. Her har jeg ikke noe særlig halloween dekorasjoner. Kun noen små gresskar, men duken er ny. Det så dere jo på den andre benken også at jeg hadde fått meg duk der også. Dett var egentlig èn duk, men jeg klippet den slik at den passet bedre på benkene. De kommer jeg til å ha på helt til de ikke er noe mer. Det passer til resten av pynten min uansett hvilken tid på året det er. Den er også kjøpt på Panduro. Endelig en duk som jeg faktisk syns passer med resten av stilen min. Og derfor har jeg lyst til å kjøpe symaskin og lære meg å sy gardiner og duker. For la oss være ærlig, det finnes ikke noe bra til denne stilen. Dette var det nærmeste jeg kom.

Benken under vinduet ved kjøkkenet har ikke noe duk, men her er det jo litt mer halloween dekorasjoner. Jeg har også flyttet røkelsesholderen hit sånn at røkelsen kan fylle hele rommet og ikke bare den kroken jeg sitter i. I tillegg har jeg jo et lite nabolag med små hus jeg har malt. Siden dere så disse husene sist så har jeg satt på ei lita lykt på det lilla huset. Den fulgte med miniatyrsettet jeg kjøpte på Panduro og passet utrolig godt på det huset. Det er hvertfall min mening. Lykta er nemlig lilla med oransje lys akkurat som huset (ikke planlagt).

Og da har vi kommet til gangen. Her begynner jeg med den største benken. Det har blitt en del ting som har kommet på denne benken, men det går helt fint. Jeg får ut skuffene fra minikommoden, alt står lett tilegnelig og det ser egentlig ganske greit ut. Her ser dere også at en del av duken har kommet. Den var nemlig ikke bare for bred, men også for lang for mine benker. Så derfor har jeg en liten duk her også. Jeg syns det er utrolig koselig. En duk pynter litt mer opp og det binder på en måte hele stilen sammen. I tillegg har blomsterbildene kommet ut i gangen. Jeg har også fått noen små gresskar her så det er jo pyntet opp til halloween her også.

Og helt til slutt har vi det lille hjørnet mitt. Den første kommoden som stod på soverommet, men ble flyttet ut i gangen siden samboeren min trengte mer plass og jeg likte bedre å ha klærne mine i gangen. Soverommet våres er jo ikke akkurat det største i verden så det var egentlig veldig deilig å få kommoden ut derifra. Her har jeg pyntet litt til halloween. På det lille bordet har jeg en liten gravstøtte og noen bein/hodeskalle. I tillegg har jeg satt det siste huset jeg malte for en stund siden. På kommoden har jeg en liten duk som også er samme som de andre (og det er til sammen en hel duk). Oppå den har jeg satt gresskaret jeg kjøpte på Black Design. Etter er faktisk et av mine favoritter. Den er så fin. Så har jeg jo den lille kista som jeg lagde og noen gresskar.

Og det var egentlig det. Neste gang jeg viser dere rundt så har jeg pyntet opp til jul, men det er jo en stund til ennå. La oss nyte oktober og halloween først.

Pynter dere opp til halloween? I såfall når begynner dere? Og hva syns dere om pynten her?

Også må jeg si at det ble mye mindre pynt enn jeg hadde håpet, men man kan jo ikke kjøpe alt på en gang. Jeg kjøper kun ting jeg virkelig liker og det er veldig mye av halloween dekorasjonene på nettet som jeg ikke liker. Først og fremst kunne jeg aldri kjøpt noe billig skrammel som man ser at er lagd av plast og knekker bare man ser på det. Jeg trenger kvalitet fordi mye av halloween dekorasjonene kunne jeg godt brukt hele året hvis det var god kvalitet.

Følg gjerne bloggen på Facebook HER

4 kommentarer
    1. Herlig å se. Det ble fint. Masse gøy og så flink du er til å lage ting. Jeg pynter ikke så mye innendørs utenom litt skumle lykter. Tar heller helt av utendørs. I år tror jeg at jeg må begynne en uke før Halloween hvis jeg skal få på plass alt. Men… Skal snart prøve å lage hekser, bare hattene fra panduro kommer og de sorte dukkene fra coolstuff. Gleder meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg