Ommøblering

Ikke helt klar for en ny dag ennå, men det får bare være. Jeg kan ikke sove noe mer nå. Selvom jeg sovnet ganske sent i natt så vil jeg ikke sove bort hele dagen. Grunnen til at det ble så sent i går er først og fremst at samboeren min ommøblerte soverommet. Det endte med at den store tven kom inn i stua og den lille forsvant inn på soverommet. Siden denne tven tar så mye mer plass på benken enn den andre så måtte jeg flytte en del av pynten som stod på tvbenken. Fortsatt har jeg pynt som ikke har noe sted å stå, men det tenkte jeg å fikse i dag.

Og det tar oss videre til planene for dagen. Det er et par småting jeg ønsker å få gjort i dag. Først vil jeg jo finne en plass til resten av pyntetingene. Så skal jeg vaske kjøkkenbenkene fordi samboeren min tok bestikket i går kveld. Det eneste som mangler nå er å vaske over benkene og så er kjøkkenet klart for baking. Vel, så fort jeg har kjøpt inn et par ting. Da blir det kanskje baking denne uken eller seneste neste uke.

Slik blir altså dagen min. Hvertfall så mye jeg har planlagt. Jeg har jo ennå ikke begynt på noen av prosjektene mine til jul så det kan jo hende at det er det som skjer i dag. Greit å ta det litt rolig i dag etter å ha tatt all oppvasken i går, som forresten var utrolig godt å få unna. Jo mer som er gjort, jo bedre er det. Jeg føler meg hvertfall så utrolig mye bedre nå som både pappen og oppvasken er borte. Jeg har støvsugd stue og kjøkken, tørket støv og fått vasket en god del klær. Ingenting er bedre enn et ryddig rent hus og jeg føler at vi har klart å fått gjort ganske mye den siste tiden. Derfor tenker jeg en liten pause vil passe bra nå. Sitte å pusle litt med prosjektene mine kan jo bli veldig koselig. Og når de er ferdig så kommer det selvsagt på bloggen.

Det er altså min dag. I tillegg prøver jeg å finne ut hva jeg skal finne på når bursdagen min kommer. Den er jo allerede på fredag så jeg må jo finne på noe koselig. Selvom det er corona der ute så kan jeg jo kose meg og ha en fin bursdag her inne. Jeg trenger ikke dra noe sted eller be mange hit. Faktisk kommer det ingen i år, men så fort corona tar en pause så skal jeg begynne å feire bursdagen min igjen. Det er vel egentlig den eneste tingen jeg savner, be sammen familien på bursdagen min. Vel, det er alltids neste år.

Facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg