og slik starter min dag

Da var det en ny morgen. Jeg har nettopp stått opp og jeg må si at jeg er glad for at jeg ikke har like vondt i hodet i dag, men jeg er heller ikke helt bra. I tillegg til hodet så har jeg fortsatt mye verkinger. I går var det armer og bein, men i dag har det gått over til ryggen også. Jeg tror kanskje dagen i dag ikke bli som jeg håpet, men det er fortsatt tidlig på dagen så ting kan jo snu.

Det er jammen bra jeg har Zpikes, men det er kun 2 igjen nå og jeg har ikke råd til å kjøpe flere på en stund. Dette kan jo bli spennende. Når jeg bruker Zpikes så blir det jo litt lettere. Som å ta smertestillende. Jeg hadde ikke helt troen på dette i starten, men tenkte at hvis det kunne lette litt på smertene så var det jo verdt det. Når jeg fant ut at jeg faktisk klarer å gjøre ting på en dårlig dag bare ved å bruke Zpikes så ble jeg veldig glad. Dessverre koster jo dette som alt annet og det er ikke alltid jeg har råd til å kjøpe inn, men vi får se hvordan det går. Kanskje jeg klarer meg uten et par uker. Det er lov å håpe.

Hvis kroppen og hodet blir bedre i løpet av dagen så skal jeg hvertfall legge sammen klærne på tørkestativet slik at jeg kan få pakket det bort. Som jeg fortalte dere så kommer det jo en kommode fra IKEA og den trenger en del plass for å settes sammen. den eneste plassen vi har til å gjøre det på er i gangen. Også skal den jo stå i gangen så det er jo best å montere den der.

Alt vi har bestilt fra IKEA kommer jo i morgen så jeg stresser jo litt oppi hodet akkurat nå. Kanskje ikke så rart siden det er flere ting som skulle vært gjort. Jeg har litt papp i stua som skulle vært rivd i biter og puttet i esken med resten, klærne på snora skulle vært lagt sammen og jeg trenger jo et sted å sette sammen benken vi skal ha i stua. Og når alt er satt sammen så må jeg jo få alt på plass. Det er ganske mye som må gjøres. Klærne mine må i kommoden, Luer osv. må i kurven sin og alle bøkene skal i den nye benken.

Det eneste jeg venter på er null hodepine. Kroppen kan jeg leve med, men jeg orker ikke å gjøre noe med denne hodepinen. Forhåpentligvis går den bort slik at jeg kan få gjort det jeg trenger å gjøre før morgendagen. Bare å krysse fingrene og håpe på en god dag.

Frem til hodepinen letter så skal jeg sitte her og ta det helt med ro, drikke vann og prøve å få i meg noe mat. Ikke at jeg har så veldig mye å spise. Noen (meg) har glemt å kjøpe inn mer brød, men jeg finner vel på noe. Bare hodepinen slipper så kunne jeg jo faktisk bakt rundstykker. Det hadde vært godt nå!

Følg gjerne bloggen på Facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg