Og så var man blond

Da var denne dagen snart over også, men før jeg går og legger meg så tenkte jeg at det kunne være fint å fortelle hvordan dagen min har vært. For nå har det jo egentlig ikke vært noen innlegg som har handlet om dagen min. Dere har fått en ny oppskrift,  sett plantene mine og den nye youtubevideo, men hva har jeg egentlig gjort i dag? Vel, det skal jeg fortelle dere nå.

Dagen min startet som de aller fleste, litt utslitt og veldig trøtt, men jeg hadde satt meg et mål om å bleke håret mitt og det gjorde jeg. Som dere kan se under her.

Håret mitt er veldig skadet på tuppene, men det var noe jeg var fullstendig klar over. Jeg tenker sånn at det er kun hår. Hvis jeg må klippe det så er det ikke verdens undergang. Håret vokser ut igjen. Heldigvis gikk jeg greit. Håret mitt er litt tørt, men det er hvertfall ikke så ille at det knekker. Så da er jeg fornøyd. Resultatet er helt ok, men det har ikke så mye å si for meg siden det ikke skal være blondt for alltid. Jeg har ingen planer om å ha en normal hårfarge med det første. Så jeg har selvfølgelig kjøpt en hårfarge fra Manic Panic, men den skal jeg ikke bruke helt ennå. Jeg tenker å få gitt dette håret “litt” pleie først. Så jeg er på utkikk etter en god hårmaske til håret mitt med små skader på tuppene. Jeg kunne sikkert bare klipt av halve håret mitt, men det ville bety at jeg ikke kan bruke strikk igjen og jeg liker virkelig å bruke strikk for å få vekk håret fra fjeset.

Jeg bruker allerede oljen fra MayBeauty, men jeg vil også ha en hårmaske som er beregnet på skadet og bleket hår. Har du noen tips så blir jeg veldig glad. Hvis ikke så har jeg et produkt jeg ønsker å teste ut og se om fungerer. Jeg må bare få penger først. Det er jo alltid like gøy å vente på penger når man er blakk.

Så ja, jeg har bleket håret i dag og venter nå på å få kjøpt meg hårmaske. Utenom det har det vært en veldig rolig dag. Jeg har slappet av med en ansiktsmaske. For hva er vel bedre etter en dusj enn å slappe av med en fuktighetsgivende ansiktsmaske. Dere vet hvilken min favoritt er. Hvis ikke, finner du den på bloggen. Jeg føler meg alltid så fresh og huden blir silkemyk. Så deilig og avslappende. Og etter det har dagen min bare vært rolig, foran tven.

Nå blir det å komme seg i seng og få seg litt søvn. I morgen er en ny dag og da tenker jeg å bake litt. Da er det greit med litt ekstra energi.

Følg bloggen på facebook HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg