Nytt kapittel begynner snart

De neste dagene vil det bli veldig stille på bloggen, men jeg håper og tror at det snart vil bli bedre. Jeg er i full gang med å pakke alt jeg eier nå. For nå er det ikke lenge igjen før jeg flytter. Det vil komme en skikkelig oppdatering på alt sammen, men akkurat nå ville jeg bare komme inn på bloggen for å fortelle dere at det kommer til å bli litt stille her i noen dager. For med pakking og alt annet som skjer så er det ikke mye tid til noe annet.

De siste dagene har jeg faktisk bare pakket, hatt et par møter og hatt en del telefonsamtaler. Det har gått i ett hele tiden. Noe som egentlig har vært veldig deilig. Jeg trives best når jeg har noe å gjøre og det har det hvertfall ikke vært mangel på de siste dagene.

Nå har jeg pakket ned nesten alt jeg eier. Faktisk mangler jeg bare klesvask og kjøkkenutstyr, så er jeg så å si ferdig.

Og det beste ved å flytte er at jeg får gått igjennom alt jeg eier, kastet og solgt ting jeg ikke trenger og funnet ut om det er noe jeg mangler. Hittil har jeg funnet ut at jeg har alt og mere til. Det er så mye ting her at jeg så vidt får plass i de eskene jeg har.

Jeg tenkte jeg skulle filme litt av flytteprosessen, men jeg har ennå ikke filmet noe. Så vi får se hva det blir til. Akkurat nå har jeg bare hatt fult fokus på å pakke ned og ikke tenkt på noe annet. Og det har vært så utrolig gøy. Jeg gleder meg virkelig til å flytte inn i ny leilighet. Et kapittel ferdig og et nytt starter snart. Det blir spennende og utrolig moro.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

2 kommentarer
    1. Lykke til videre med pakking og flytting. 😃 Herlig at du ser positivt på framtida. 👍 Nye kapitler ER spennende og gøy.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg