Nytt forsøk på avokadotre

Jeg hadde egentlig tenkt å la være og begynne på avokado igjen, men jeg klarte ikke det vettu. Dette med planter og frø som spirer er alt for gøy. Også hadde jeg en avokadostein liggende så jeg tenkte hvorfor ikke prøve en gang ting. Det verste som kan skje er jo at den ikke spirer, men om den spirer så blir det ekstra gøy. Så da ble det en ny venn i vinduskarmen allikevel. Det er mulig jeg dekker den med plast når vi drar bort en uke, men det må jeg nesten tenke litt på. Jeg vil ikke at vannet den står i skal fordampe helt også står den uten vann. Samtidig vill jeg ikke gjøre noe som får den til å mistrives heller. Det kan jo hende at med vannet så kan den bli for varm eller råtne. Akkurat det der må jeg tenke litt på. Mulig jeg bare setter den bort fra vinduet.

Så her står altså mitt nye forsøk på et avokadotre. Vi får se om det fungerer denne gangen. Ønsker du å følge med på hvordan dette går så kan du følge bloggen min på Facebook Her hvor jeg poster link til alle mine innlegg. Jeg blir hvertfall veldig glad hvis du vil følge bloggen min der.

Nå er hvertfall et nytt forsøk i gang og det er jo alltid veldig spennende å se hvordan går. Man håper jo selvfølgelig at det vil spire og at man får et avokadotre, men det er jo ingen garanti. Tiden får vise om vi får det til nå. I mellomtiden får vi krysse fingrene.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg