Nytt brettspill

Etter å ha vært en tur nede i sentrum og hentet en pakke på posten så var det godt å komme hjem igjen. Vi har nemlig fått skaffet oss Monopoly. Vi prøvde å finne vanlig Monopoly, men de hadde det ikke i bokhandelen så da bestilte samboeren min Rick & Morty versjonen fra Outland. Vi gledet oss veldig til å komme hjem så vi fikk prøvd det ut.

Det er jo litt annerledes enn vanlig Monopoly, men det spilles jo helt likt. Man har bare et annet design på tingene i spillet. Vi syntes det var utrolig moro og det anbefales på det sterkeste, særlig hvis du er Rick & Morty fan sånn som meg.

Vi fikk spilt igjennom en gang og jeg tapte jo selvfølgelig. Det er jo ikke noe nytt at jeg er elendig i Monopoly, men gøy var det uansett og vi fikk spilt ganske lenge før jeg var blakk. Jeg likte veldig godt at det var lagd sånn at man var inne i dette universet. Hver minste lille detalj var Rick & Morty.

Det som var mest morsomt med hele spillet var at det var planeter og Pluto var en av stedene. Ingen av oss ville kjøpe pluto fordi det ikke er en planet. Så vi hadde det mye moro mens vi spilte. Det gikk i perioder der samboeren min hadde uflaks og så hadde jeg uflaks. Det er jo det som er gøy når man ikke blir grusa etter de første rundene. Jeg fikk gå flere runder på brettet før jeg var blakk, men jeg må bare innse at jeg er ikke noe flink i Monopoly enten det er vanlig eller ei. Jeg taper uansett, men kanskje jeg har mer flaks i morgen. Man vet aldri.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg