Nye sko

Jeg har sagt ganske mange ganger at samboeren min må få kjøpt seg nye sko. I dag skjedde det faktisk. Og jammen var det på tide. Det kan umulig være sunt å gå på slike sko. Eller jeg vet ikke om man kan si at han har gått på dem engang. For det er faktisk så ille at det ikke er noe igjen under skoen. De er så slitte at man ikke lengre kan kalle de sko.

Jeg er bare glad han fikk seg noen sko som er bedre for beina hans. Også ser dem mye bedre ut enn de gamle. Nå skal ikke jeg si noe om å gå med ødelagte sko fordi jeg ville heller gå med sko som lagde store sår på hælen enn å kjøpe nye fordi dem var tøffe. Jeg gikk også lange turer i crocs (noe jeg ikke anbefaler) og ødela føttene mine skikkelig. De er blitt en del bedre etter at jeg begynte å gå i litt bedre sko. Så ja, gode sko er virkelig en fordel.

De 2 første bildene er de gamle skoene også er det nederste bildet de nye skoene. Ikke at det egentlig trengs å fortelles. Man ser ganske stor forskjell på skoene.

Det var nok ganske deilig for han å få nye sko og de gamle skoene havnet endelig i søpla. En stor takk til alle sokkene han eier. Bare på 1 dag så hadde han slitt ut et par med kosesokker han fikk låne av meg, så det var virkelig greit å få noen sko som ikke sliter sokker. Det kan fort bli dyrt. Det så nesten ut som om skoen hadde tatt en bit av sokken. Særlig når vi hadde gåttlange turer. Nå blir hvertfall ikke det et problem. Og når man skal søke jobber så er det jo greit å ha noen sko som er hele. Ikke tøfflus.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg