Nye sko og klær

Nå skal jeg slappe av litt etter å ha spist middag med samboeren. Før det så var vi nede og fikk hentet pakkene mine på posten. Denne gangen var det klær fra Nelly. Der hadde dem veldig mye fint som passer til den stilen jeg ønsker å ha fremover. Hos Nelly handlet jeg mest skjørt, topper og belter. Det begynner å bli litt klær nå og det betyr at jeg endelig kan ta farvel med mine gamle klær. Jeg tror jeg aldri har hatt muligheten til å bytte ut hele klesskapet mitt før. Det kjennes veldig deilig. Man blir jo ganske lei av å gå med det samme hele tiden og det er jo mye som blir slitt og stygt.

Jeg husker det var en topp som var så slitt at man kunne se rett igjennom. Så brukte jeg denne på senteret en dag og møtte tante. Like etterpå så hadde hun kjøpt nye topper til meg. Det sier litt om hvor stygg den toppen faktisk var etter å ha brukt den i ganske mange år. Dette var også den tiden jeg Egentlig ikke brydde meg om hva jeg hadde på meg. Det gikk mest i joggebukser. Jeg er glad den tiden er over.

Dagens antrekk derimot er ikke slitt eller stygt. I dag hadde jeg på meg ny bukse fra bubbleroom og T-skjorte fra sparkjøp. Jakka er den samme som fra forrige gang. Den har jeg virkelig blitt glad i. Kanskje litt vel varmt å ha den på i dag, men den ser så utrolig bra ut. Veska på bildet er fra wish og den er jeg egentlig veldig glad i. Jeg kjøpte den etter at den andre veska mi ble ødelagt og jeg ikke hadde så mye penger. Nå har jeg bestemt meg for å ikke handle på wish noe mer. Jeg vil heller betale litt ekstra og få produkter som holder litt lengre (forhåpentligvis). Eneste som er litt kjipt er at det er ikke like mye fancy klær for meg. Så da blir stilen min litt kjedeligere enn jeg ønsker. Goth er jo egentlig stilen min, men det er jaggu ikke lett å finne klær med nagler og kjettinger. Noe har jeg jo fått tak i, men det kan fort bli dyrt om jeg skulle kun hatt slike klær. Det er så klart noen klær jeg har satt opp på ønskelista mi. Spesielt jakker med nagler og boots. Også har jeg lyst på en badass skinnjakke (fake). Jeg takler ikke tanken på at jeg skulle gått med et dyr på meg. Jeg ser jo skinnjakker som er laget av lam, men det er ikke noe jeg hadde klart å gå i.

Men når vi først er inne på klær og sko så har jeg lyst til å vise dere noe. Når jeg var å hentet pakkene fra Nelly og begynte å åpne opp dem hjemme så fikk jeg se de første skoene jeg hadde bestilt. Selvfølgelig måtte jeg bare prøve de på og de satt perfekt. Så jeg er veldig fornøyd med mine kjøp fra Nelly.

Dette er virkelig boots for meg. Så nå har jeg faktisk vinterskoene klare. Disse er jo litt varme å gå i nå som vi snart har sommeren bankende på døra. For noe jeg ikke sjekket når jeg kjøpte dem så var det hvordan de så ut inni. De er fluffy inni. Det var jo egentlig greit med noen nye boots til vinteren uansett, men jeg hadde jo egentlig lyst til å bruke de nå. Jeg får vel bare vente og se om de andre skoene kan brukes i sommer. Det kommer jo litt til som jeg har bestilt. Frem til da får jeg bare smøre meg med tålmodighet.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg