Nye møbler og adventskalender

Siden vi bodde på et sted der alle møblene allerede var, så krever det jo en god del leting på finn for å få tak i noen egne møbler til denne flotte eneboligen vi leier. Og i går kom jeg endelig over noen møbler og fikk avtalt henting i dag. Noe vi har fått hjelp til, så heldige som vi er. Så i dag kom 2 stoler med puffer inn i huset. Det ble så koselig. Og endelig har vi noe litt mer behagelig å sitte på.

Vi skal også finne en sofa, men frem til da så står dem ganske fint her. Og det ble så koselig med pynteputa jeg fikk til jul av mamma i fjor og julepleddene. Snart håper jeg også at jeg får kjøpt meg 2 julestjerner som skal i de rød pottene. Da blir det koselig her.

Også har jeg jo åpnet gaver fra adventskalenderen jeg fikk av dama mi. I går og i dag lå disse tingene oppi.

Duftlys og Harry Potter penn og blyant. Hun kjenner meg så utrolig godt! Faktisk ble jeg så glad når jeg åpnet dagens pakke at jeg glapp posen, litt fordi jeg fikk et lite sjokk, men også fordi den gjorde meg ekstra glad. Disse gavene blir bare mer og mer spennende. Jeg sliter veldig med å ikke åpne alle på en gang. Noe jeg absolutt ikke skal, for da er jo all gleden og spenningen borte på en dag. Nei, gavene skal åpnes en hver dag. Så her er det bare å smøre seg med tålmodighet.

4 kommentarer
    1. Hei. Jeg googlet netter for å finne ut om det var noen som organiserte noe i forhold til å sende julekort for å glede en fremmed. Jeg fant ikke noe..men fant et innlegg i din blokk fra år tilbake..du fortalte at du la julekort i postkasser i nabolaget. Hyggelig! Og nå er jeg spent på om du har fortsatt med det senere juler? mvh en julekort-nostalgiker

      1. Jeg gjorde dette 2 år på rad, men i år har jeg ikke gjort det fordi jeg måtte flytte nå i desember. Ble litt kaos. Men gjør det nok til neste år. ❤ For her vil jeg bo lenge.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg