Nye møbler i stua

Vi har fått tak i mange flotte møbler og noen av de fine møblene er 2 små bord. Jeg ønsket å ha 2 små pyntebord på hver side av sofaen, noe jeg fikk tak i. 2 like bord i hvit, med flotte detaljer. Perfekt i stua. Disse bordene har jeg lyst til å ha hver sin orkidé oppå. Jeg vil også bruke det bordet på min side av sofaen, til å ha boka mi på når jeg ikke leser i den. Akkurat nå har jeg ingen orkideer, men disse bordene er på plass og jeg tenkte å vise dere dem nå. Jeg er hvertfall veldig fornøyd med disse.

Når alt nå kommer i orden så skal jeg gi dere en skikkelig omvisning i stua. For nå har jeg fått på plass en seng på soverommet mitt og kan fjerne luftmadrassen i stua. Ja, jeg har sovet i stua i over 2 måneder nå. Men endelig er alt på plass og jeg kan endelig begynne å bruke soverommet mitt. Det er noe jeg gleder meg veldig mye til. Og da blir det også full vask i stua. For nå blir det ingen stor madrass i veien.

Det blir akkurat tidsnok til dama mi kommer på besøk. Alt er klart til mandag, både soverommet og stua. Det blir veldig deilig. Vel, nesten alt. Det som mangler nå er å få opp gardiner på soverommet, men ellers har vi faktisk fått det meste. Det tok jo bare 2 måneder. 2 lange måneder.

Nå som alt er på plass så kan man endelig begynne å leve i dette huset. Frem til nå har vi jo egentlig bare levd på finn.no for å skaffe møbler. Og det må jeg si er godt å være ferdig med. Nå kan vi slenge oss på sofaen og nyte et liv i “vårt” nye hus. Det er godt når det endelig føles ut som et hjem.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg