Nye klær til samboeren

Nå har jo jeg kjøpt meg en del klær og i dag var det samboeren min sin tur. Klærne han hadde bestilt fra Dressmann kom i dag. Det er jeg som har vært med å velge ut klær (som alltid) og det var utrolig fint på han. Så derfor hadde jeg lyst til å gå ut og få tatt bilde av han med de nye klærne og vise dere, med tillatelse fra han så klart.

Så nå har han prøvd alle klærne han fikk og jeg vil vise dere et outfit av dette. Det var disse klærne jeg syns var finest.

Dette bilde ble jeg utrolig fornøyd med. Ikke bare er han kledd i fine klær, men alt ved bildet ble bare så fint. Også måten han står på gjorde det ekstra bra. Dette er vel det første bildet jeg er ekstremt fornøyd med når det kommer til bilder jeg har tatt av mennesker. Det har jeg aldri vært noe god på, men med en flott modell så går alt! Det eneste som mangler er brillene hans. Jeg er blitt så vant til at samboeren min har på briller så når han ikke har det så blir det rart, men fortsatt kjekk da!

Da har dere faktisk fått sett et outfit bilde av samboeren min også. Stor takk til han som gidder å stille opp for bilder jeg kan bruke på bloggen min. Det syns jeg er veldig tøft gjort. Også ble jo resultatet utrolig bra da! Jeg tror kanskje jeg må få rammet inn dette bildet. Han ser awesome ut.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg