Nydelige roser i stua

En liten oppdatering kan være greit nå. Selvom jeg prøver å hvile mest mulig, har jeg jo hatt et par fine dager. Mandag var jeg på shopping med mamma. Vi fant en nydelig bursdagsgave til søstra mi. Hun ønsket seg en stor orkidé, så da kjøpte vi den fineste vi fant og spleiset på den med potte og alt. Utrolig vakker, syns dere ikke?

Og etter å ha sett på orkidéer så har jeg hatt så utrolig lyst på det selv, men det har jeg ikke fått kjøpt ennå. Jeg har lyst til å fylle hele benken på soverommet med orkidéer. For når jeg først har lyst på blomster så er det aldri kun en. Om jeg fikk muligheten så hadde jeg bodd i et hus fylt med planter overalt. Fra gulv til tak.

Selvom det ikke ble noe orkidé på meg så fikk jeg tak i noen nydelige roser som var på tilbud. Og de har gitt meg mye glede de siste dagene. Det er jo så nydelig med roser i vase.

Hvite roser på dette gullfatet var så vakkert. Jeg skulle ønske jeg kunne hatt slike roser på stuebordet hele tiden, men det hadde blitt veldig dyrt. Så da får jeg heller bare nyte disse så lenge jeg har dem. Også når jeg får tak i nye roser neste gang så vet jeg hvertfall hvor jeg skal sette dem.

Og i går så fikk søstra mi bursdagsgaven sin. Mamma var og hentet meg. Så var vi samlet oss 3, nede hos henne. Det var veldig koselig. Selvom jeg virkelig trengte å hvile kroppen min. Jeg kunne jo ikke gå glipp av bursdagen til søstra mi.

Når jeg kom hjem igjen så prøvde jeg å sove, men det gikk ikke så bra. Jeg sovna vel ikke før klokka var 01:00 på natten eller noe sånt. Da var det veldig godt å sovne. Noen ganger sliter jeg med søvn, men man må jo bare gjøre det beste ut av det og håpe at man får ladet batteriene helt opp. Jeg tar tiden til hjelp og gjør det beste ut av det. Så i dag og i morgen skal jeg slappe av. For på fredag kommer dama mi tilbake og da vil jeg at kroppen min skal være uthvilt. Så nå skal jeg bare slappe av i stua og nyte synet av de vakre rosene mine.

2 kommentarer
    1. Fine blomster og de sier jo mer enn 1000 ord. Blomster er fin pynt og utvalg og farger er stort. Det blir en fin helg for dere når dama di kommer på besøk. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg